Kaikki jäsenet

Ab Ammattipojat Oy

Ammattipojat on huoltoyritys, jolla on toimipiste Larsmossa. Toimimme pääasiassa Pohjanmaalla. Palveluihimme kuuluu mm.
- korkeapainepesut
- höyrytyspalvelut
Meillä on isot vesisäiliöt ja omat generaattorit, joten pystymme toimimaan missä vain maastossa, myös tuulivoimatyömailla.
Ammattipojilla on joustava ja laadukas palvelu. Meillä sekä aikataulu että sopimukset pitävät!

www.ammattipojat.fi

Abb Oy

ABB on johtava sähkövoima- ja automaatioteknologiayhtymä, jonka tuotteet, järjestelmät ja palvelut parantavat teollisuus- ja energiayhtiöasiakkaiden kilpailukykyä ympäristömyönteisesti. ABB on sähköteknisten tuotteiden ja ratkaisuiden johtava toimittaja tuulivoimateollisuuteen. ABB:llä on 30 vuoden kokemus, sekä kattava osaaminen tuuliturbiinien ja tuulipuistojen sovelluksista ja järjestelmistä. ABB palvelee tuulivoimateollisuuden asiakkaita prosessien kaikissa vaiheissa. ABB:n palveluksessa on yli 135 000 henkilöä noin 100 maassa.

ABB is a leader in power and automation technologies that enable utility and industry customers to improve their performance while lowering environmental impact. ABB is the leading supplier to the wind power industry of electrical products and solutions. With its 30 years of experience, thorough understanding of both wind turbine applications and wind power plant power systems. ABB serves wind power customers at every stage of the process. The ABB Group of companies operates in around 100 countries and employs about 135,000 people

www.abb.fi

Abo Wind Oy

We develope, build and realize wind farms in cooperation with Finnish windenergy companies in different parts of Finland.

www.abo-wind.fi

AFRY Finland Oy

ARFY is an international leader within engineering, design and advisory services. We provide services for the whole lifecycle of a wind power project in the fields of:
- management consulting
- project development
- engineering
- environmental studies
- construction
- operational services

afry.fi

Ahlman Group Oy

Ahlman Group Oy tekee laadukkaita ja puolueettomia luontoselvityksiä. Yritys on erikoistunut tuulivoimapuistojen luontoselvityksiin, joista yhtiöllä on merkittävä kokemus. Osaamisalueita ovat linnusto-, liito-orava-, kasvillisuus-, viitasammakko-, lepakko- ja muut luontoinventoinnit sekä Natura-arvioinnit ja lausunnot. Yhtiö tekee myös arkeologisia inventointeja sekä voimajohtojen ympäristöselvityksiä.

www.ahlmangroup.fi