Alpiq Finland Oy

Individual turnkey solutions for market access and PPA.

www.alpiq.com

Axpo Finland Oy

Axpo Finland on riippumaton energiakaupankäyntiin ja strukturoituihin tuotteisiin keskittynyt yhtiö.

www.axpo.com

Fortum Power And Heat Oy

Fortum develops, constructs and operates wind power in the Nordic countries and Russia. In our portfolio (partly jointly-owned) we have a total of 78 wind turbines with a combined capacity of 243.3 MW (2019), and an additional 486.6 MW under construction. Moreover, we are actively pursuing targets to construct additional wind power. The capacity in our development portfolio is about 800 MW in the Nordic countries.

www.fortum.com

Gasum Portfolio Services Oy

Energiayhtiö Gasum on pohjoismainen kaasualan ja energiamarkkinoiden asiantuntija, joka yhdessä kumppaniensa kanssa edistää kehitystä kohti hiilineutraalia yhteiskuntaa.

www.gasum.fi

Innogy Se

innogy SE is a leading German energy company, with revenue of around ?43 billion (2017), more than 42,000 employees and activities in 15 countries across Europe. With its three business segments Renewables, Grid & Infrastructure and Retail, innogy addresses the requirements of a modern, decarbonised, decentralised and digital energy world. In renewable power generation, the company is also active in other regions, e.g. Spain, Italy and the USA, with a total capacity of 3.9 gigawatts.

www.innogy.com

Loiste Energia Oy

Loiste on suomalainen energiayhtiö sadan vuoden kokemuksella. Haluamme tarjota asiakkaillemme enemmän kuin energiaa, parempaa arkea. Kuulumme maamme suurimpien energiamyyjien joukkoon.
Olemme osakkaana mm. Kivivaara-Peuravaara tuulipuistossa yhteistyössä Taalerin kanssa.
Loiste Sähkönmyynti Oy myy sähköä valtakunnallisesti ja meillä on yli 200 000 asiakasta. Loiste Sähköverkko Oy palvelee asiakkaitaan sähkön jakelussa Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan alueella sekä Loiste Lämpö Oy kaukolämmön myynnissä ja jakelussa Kajaanin alueella. Suomessa meillä on 200.000 tyytyväistä asiakasta ja vuonna 2017 liikevaihtomme oli yli 120 M ?. Loiste-konsernin omistavat Kajaanin kaupunki ja Sotkamon kunta. Toimipisteemme sijaitsevat Espoossa, Kajaanissa ja Rovaniemellä.

www.loiste.fi

Vapo Oy

Olemme kansainvälinen monialakonserni. Liiketoimintamme on jaettu kolmeen divisioonaan, jotka ovat Energy, Grow&Care ja New Businesses.
Liikevaihtomme on noin 550 milj. euroa ja työllistämme yhteensä noin 1 000 henkilöä Suomessa, Ruotsissa, Virossa, Hollannissa, Espanjassa ja Saksassa sekä Australiassa.
Yhtiö on käynnistänyt projektin, jonka aikana se kartoittaa yhtiön omistamien alueiden potentiaalin tuulivoimapuistojen perustamiselle. Projektin pääpaino turvetuotannosta poistuneiden tai lähiaikoina poistuvien alueiden potentiaalin kartoituksessa tuulivoimapuistojen suunnittelulle ja luvittamiselle.

Vattenfall

Vattenfall is a European energy company with approximately 20,000 employees. For more than 100 years we have electrified industries, supplied energy to people's homes and modernised our way of living through innovation and cooperation. We now want to make fossil-free living possible within one generation.

www.vattenfall.com