Alpiq Finland Oy

Individual turnkey solutions for market access and PPA.

www.alpiq.com

Axpo Finland Oy

Axpo Finland on riippumaton energiakaupankäyntiin ja strukturoituihin tuotteisiin keskittynyt yhtiö.

www.axpo.com

Energia Myynti Suomi Oy

Sähkönenergian myynti

Enerim Oy

At Enerim, we offer a wide range of scalable software and business process outsourcing services to the electricity and gas markets and core utilities like district heating, cooling, and water.

Our mission is to simplify the complex energy market environment and provide our customers with efficiency, flexibility, and competitiveness.

Fortum Power And Heat Oy

Fortum develops, constructs and operates wind power in the Nordic countries and Russia. In our portfolio (partly jointly-owned) we have a total of 78 wind turbines with a combined capacity of 243.3 MW (2019), and an additional 486.6 MW under construction. Moreover, we are actively pursuing targets to construct additional wind power. The capacity in our development portfolio is about 800 MW in the Nordic countries.

www.fortum.com

Gasum Oy

Energiayhtiö Gasum on pohjoismainen kaasualan ja energiamarkkinoiden asiantuntija, joka yhdessä kumppaniensa kanssa edistää kehitystä kohti hiilineutraalia yhteiskuntaa.

www.gasum.fi

Ilmatar Energy Oy

Ilmatar on vuonna 2011 Suomessa perustettu pelkästään uusiutuvaan energiaan keskittyvä kotimainen energiayhtiö ja itsenäinen sähköntuottaja. Liiketoiminta-alueitamme ovat uusiutuvan energian ja erityisesti tuulivoimahankkeiden kehittäminen, rakentaminen, TCM -toiminnot sekä sähkön myynti kuluttajille ja yritysasiakkaille.

Ilmattaren tuulipuistot rakennetaan markkinaehtoisesti ilman tukia ja omistamme tuulipuistomme koko niiden elinkaaren ajan.

Konserniimme kuuluvat useat hankekehitysyhtiöt sekä teknisestä ja kaupallisesta hallinnoinnista vastaava Ilmatar Service Oy.

Ilmatar is a Finnish energy company and an independent power producer, that focuses exclusively on renewable energy. Ilmatar was founded in 2011. Our operations range from greenfield development and construction management to operational asset management and retail sales of renewable energy as well as being a long-term PPA (power purchase agreement) provider in Finland.

The wind farms of Ilmatar are built unsubsidised and Ilmatar owns the wind farms through their whole operational life.

Ilmatar Energy Group includes several project development companies and Ilmatar Service Oy, responsible for the technical and commercial management of our wind farms.

Loiste Energia Oy

Loiste on suomalainen energiayhtiö sadan vuoden kokemuksella. Haluamme tarjota asiakkaillemme enemmän kuin energiaa, parempaa arkea. Kuulumme maamme suurimpien energiamyyjien joukkoon.
Olemme osakkaana mm. Kivivaara-Peuravaara tuulipuistossa yhteistyössä Taalerin kanssa.
Loiste Sähkönmyynti Oy myy sähköä valtakunnallisesti ja meillä on yli 200 000 asiakasta. Loiste Sähköverkko Oy palvelee asiakkaitaan sähkön jakelussa Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan alueella sekä Loiste Lämpö Oy kaukolämmön myynnissä ja jakelussa Kajaanin alueella. Suomessa meillä on 200.000 tyytyväistä asiakasta ja vuonna 2017 liikevaihtomme oli yli 120 M ?. Loiste-konsernin omistavat Kajaanin kaupunki ja Sotkamon kunta. Toimipisteemme sijaitsevat Espoossa, Kajaanissa ja Rovaniemellä.

www.loiste.fi

Neova Oy

Olemme kansainvälinen monialakonserni. Liiketoimintamme on jaettu kolmeen divisioonaan, jotka ovat Energy, Grow&Care ja New Businesses.
Liikevaihtomme on noin 550 milj. euroa ja työllistämme yhteensä noin 1 000 henkilöä Suomessa, Ruotsissa, Virossa, Hollannissa, Espanjassa ja Saksassa sekä Australiassa.
Yhtiö on käynnistänyt projektin, jonka aikana se kartoittaa yhtiön omistamien alueiden potentiaalin tuulivoimapuistojen perustamiselle. Projektin pääpaino turvetuotannosta poistuneiden tai lähiaikoina poistuvien alueiden potentiaalin kartoituksessa tuulivoimapuistojen suunnittelulle ja luvittamiselle.

Tuulikolmio Oy

Tuulikolmio Oy kehittää itse projektinsa, sekä omistaa ja operoi puistoja oman verkostonsa kautta.

www.tuulikolmio.fi

Vattenfall

Vattenfall is a European energy company with approximately 20,000 employees. For more than 100 years we have electrified industries, supplied energy to people's homes and modernised our way of living through innovation and cooperation. We now want to make fossil-free living possible within one generation.

www.vattenfall.com