Innogy Se

innogy SE is a leading German energy company, with revenue of around ?43 billion (2017), more than 42,000 employees and activities in 15 countries across Europe. With its three business segments Renewables, Grid & Infrastructure and Retail, innogy addresses the requirements of a modern, decarbonised, decentralised and digital energy world. In renewable power generation, the company is also active in other regions, e.g. Spain, Italy and the USA, with a total capacity of 3.9 gigawatts.

www.innogy.com

Kiwa Inspecta

Olemme Kiwa Inspecta, yksi maailman johtavista asiantuntijoista turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa. Tarjoamme testaus-, tarkastus-, sertifiointi- sekä konsultoivia asiantuntija- ja koulutuspalveluja. Toimimme useilla eri toimialoilla, kuten eri teollisuuden alat, rakentaminen ja infrastruktuuri, kiinteistöt ja energiantuotanto. Asiantuntijamme ovat käytettävissäsi kaikkialla Suomessa ja yli 40 muussa maassa.

www.kiwa.com/fi/fi/

Kjeller Vindteknikk Oy

Kjeller Vindteknikk is one of the leading companies in measurements, analysis, and modeling of wind in the Nordics. We perform complete turn-key installations of meteorological masts, Lidar and SODAR systems. Since the start we have erected more than 230 met masts up to 140 m tall. Our services also include energy yield assessments and analysis adapted to the different development stages of a wind power project. We also provide expertise within several other areas such as icing losses and ice throw modeling, post-construction analysis of operational wind farms and optimization analysis using nacelle mounted Lidar measurements. Kjeller Vindteknikk is owned by its employees and by the board members. We are therefore completely independent of other interests in the industry. This independence provides security for our customers.

Kjeller Vindteknikk on tuulen mittauksen, analysoinnin ja mallintamisen johtavia toimijoita Pohjoismaissa. Suoritamme meteorologisten mittausmastojen sekä Lidar- ja SODAR-järjestelmien asennukset kokonaisuudessaan. Yrityksen perustamisen jälkeen olemme pystyttäneet yli 230 mittausmastoa, jotka ovat jopa 140 metriä pitkiä. Palveluihimme sisältyy tuuliresurssien kartoitus sekä tuulivoimaprojektin eri kehitysvaiheisiin sovelletut tuotantolaskelmat ja analyysit. Tarjoamme myös erityisasiantuntemusta, joka kattaa monia alueita: jäätappioiden ja jääkuormien mallinnus, toiminnassa olevien tuulipuistojen tuotannon seuranta ja optimointianalyysi naselleihin asennettujen Lidar-mittareiden avulla. Yrityksen omistavat henkilöstö ja hallituksen johtohenkilöt. Siksi olemme täysin riippumattomia alan muista sitoumuksista. Se luo turvaa asiakkaillemme.

www.vindteknikk.fi

Savcor Oy

Rakenteiden monitorointijärjestelmät, mitta-anturit, ohjelmistot, asennukset ja raportointi.

Rakenteiden korroosisuojausjärjestelmät, suunnittelu
ja raportointi.