Enerim Oy

At Enerim, we offer a wide range of scalable software and business process outsourcing services to the electricity and gas markets and core utilities like district heating, cooling, and water.

Our mission is to simplify the complex energy market environment and provide our customers with efficiency, flexibility, and competitiveness.

Veljekset Kellola Oy

Veljekset Kellola Oy on ketterä ja luotettava maanrakennuksen ammattilainen. Yritys on erikoistunut esimerkiksi massojen siirtoon, erilaisten työmaiden infrastruktuurin rakentamiseen, teiden parannus- ja rakennetöihin sekä erilaisten altaiden rakentamiseen.
Toteutamme suuremmatkin urakat kokonaisvaltaisesti, yhteistyössä eri rakennusalatoimijoiden kanssa. Työt tehdään kustannustehokkaasti ja nopeasti aikataulussa, laadusta tinkimättä. Tuulipuistojen infrarakentamiseen tarjoamme kokonaisvaltaista pakettia sisältäen mm: Tiestöt, voimalaperustukset ja nostoalustat, infra, sähkö- ja tietoliikenneverkot. Vuoteen 2021 mennessä olemme olleet mukana rakentamassa yli 100 tuulivoimalan infraa.