ABB Oy – ELDS Finland

ABB on johtava globaali teknologiayritys. Vauhditamme yhteiskunnan ja teollisuuden muutosta tuottavamman ja kestävämmän tulevaisuuden saavuttamiseksi. Olemme toimineet menestyksekkäästi jo yli 130 vuotta. ABB:läisiä työskentelee 110 000 ammattilaista yli 100 maassa, joista Suomessa noin 5 000.

Fu-Gen Energi AB

Uusiutuvien sähkön tuotantomuotojen mahdollistaja. Kehitämme ja investoimme tuulivoimaan, aurinkovoimaan, akkuvarastoihin sekä vetytuotantolaitoksiin.

Korkia Oyj

Toimimme uusiutuvan energian ja erityisesti aurinko- ja tuulivoiman parissa. Emme ainoastaan osta omistuksia, vaan olemme aktiivinen aurinko- ja tuulivoiman kehittäjä ja sijoittaja. Rahoitamme erityisesti uusiutuvan energian hankekehitysvaihetta.

RWE Renewables GmbH

RWE is leading the way to a green energy world. With an extensive investment strategy, the company will expand its green generation capacity to 50 GW internationally by 2030. RWE is investing €50 billion gross for this purpose in this decade. The portfolio is based on offshore and onshore wind, solar, hydrogen, batteries, biomass and gas. RWE has locations in the attractive markets of Europe, North America and the Asia-Pacific region. RWE employs around 19,000 people worldwide.

Skarta Energy Oy

Tuulivoimaprojektien infra rakentaja, jossa meillä on jo pitkä historia. Skarta Energy Oy myös valmistelee tuulipuistoprojektien toteutusprojekteja toteutettavaksi yhdessä muiden toimijoiden kanssa.

www.skarta.fi

Ålandsbanken Rahastoyhtiö Oy

Ålandsbanken Rahastoyhtiö hallinnoi Ålandsbanken Tuulivoima Erikoissijoitusrahastoa, joka investoi tuulivoimahankkeisiin Suomessa ja muissa Pohjoismaissa. Rahasto mahdollistaa koko tuulivoimahankkeen elinkaaren aikana tuottaman lisäarvon jakamisen paikallisesti ja koko yhteiskunnalle.