AFRY Finland Oy

AFRY is a European leader in engineering, design, and advisory services, with a global reach, providing highly qualified services in all stages of the wind power life cycle.
Our wind services include: Commercial and market advisory services, Site identification and selection, Wind measurements, AFRY Numerola Simulations and Analysis, Energy Yield Assessments, Environmental services and licensing, Due Diligence, Construction monitoring, Owner’s Engineering and more.

www.afry.com

Finnish Sea Service Oy

Finnish Sea Service Oy:n pääkonttori sijaitsee Raumalla, toiminta-alueena koko Suomen rannikko. Yrityksellä on yli 30 vuoden kokemus vaativista merellä tehtävistä töistä ja hinauksista. Vaativat sukellustyöt, tuulivoimaloiden pystytykset merelle, kaapelinlaskut, pelastustyöt, offshore operaatiot omalla kalustolla ja koulutetulla henkilökunnalla 24/7, takaavat ammattitaitoisesti ja hyvin tehdyn työn.

www.finnishseaservice.fi

Ilmatar Energy Oy

Ilmatar Energy Oy on vain uusiutuvaa energiaa tuottava suomalainen yhtiö, joka myy itse tuotantonsa. Ilmatar rakentaa, omistaa ja hallinnoi uusiutuvan energian puistonsa, ja aikoo lisätä maatuulivoimatuotantoa 1 GW:lla vuoteen 2027 mennessä.
Ilmatar Energy is a Finnish independent power producer concentrating on renewable energy only. Ilmatar builds, owns and operates wind power plants and sells the elecrtricity. Ilmatar’s vision is to increase onshore wind power generation by 1 GW until 2027.

Kone-Tuomi Oy

Kone-Tuomen 1945 perustettu konepaja toimii Turussa ja Kauttualla. Yrityksemme erikoisalana on raskas ja keskiraskas koneistus. Henkilökuntaa Kone-Tuomi Oy:llä on noin 60. Vaativat ja mittatarkat koneistukset onnistuvat nykyaikaisen konekantamme ja ammattitaitoisen henkilöstömme ansiosta. Palveluihimme kuuluvat mm. aarporaus, sorvaus, jyrsintä, telahuolto, höyläys ja tasapainotus. Pystymme toteuttamaan koneistukset aina 15m:n mittaisiin kappaleisiin saakka.

Lilaco Offshore Oy

Meri- ja vesistökaapelityöt, rakentaminen, viankorjaus ja ylläpito.
Merenpohjan kartoitus- ja tutkimustyöt
Rantarakentaminen kaapelinousuille

lilaco-offshore.com

RWE Renewables GmbH

RWE is leading the way to a green energy world. With an extensive investment strategy, the company will expand its green generation capacity to 50 GW internationally by 2030. RWE is investing €50 billion gross for this purpose in this decade. The portfolio is based on offshore and onshore wind, solar, hydrogen, batteries, biomass and gas. RWE has locations in the attractive markets of Europe, North America and the Asia-Pacific region. RWE employs around 19,000 people worldwide.

Skarta Energy Oy

Tuulivoimaprojektien infra rakentaja, jossa meillä on jo pitkä historia. Skarta Energy Oy myös valmistelee tuulipuistoprojektien toteutusprojekteja toteutettavaksi yhdessä muiden toimijoiden kanssa.

www.skarta.fi

Ålandsbanken Rahastoyhtiö Oy

Ålandsbanken Rahastoyhtiö hallinnoi Ålandsbanken Tuulivoima Erikoissijoitusrahastoa, joka investoi tuulivoimahankkeisiin Suomessa ja muissa Pohjoismaissa. Rahasto mahdollistaa koko tuulivoimahankkeen elinkaaren aikana tuottaman lisäarvon jakamisen paikallisesti ja koko yhteiskunnalle.