Henkilöjäsenet

Tuulivoimasta on tullut Suomessa merkittävää liiketoimintaa, minkä vuoksi pyrimme palvelemaan erilaisia jäsenryhmiä entistä paremmin. Henkilöjäsenyys on yksityishenkilöille helppo tapa tukea tuulivoimaa Suomessa – samalla saat tietoa tuulivoiman ajankohtaisista asioista.

Kannatusjäsen:

Suomen Tuulivoimayhdistyksen kannatusjäsenyys on yksityishenkilöille tarkoitettu jäsenyys. Kannatusjäsenyyden hinta on 35 €/vuosi ja se sisältää Tuulivoima-lehden vuosikerran sekä yhdistyksen uutiskirjeen muutaman kerran vuodessa.

Liity kannatusjäseneksi

Opiskelijajäsen

Opiskelijajäsenyys on maksuton ja se sisältää uutiskirjeen sekä pääsyn opiskelijajäsenten whatsapp -ryhmään, jossa tiedotetaan mm. tuulivoima-alan työpaikoista sekä muista opiskelijoille ajankohtaisista asioista.

Liity opiskelijajäseneksi

Ammatillinen henkilöjäsen:

Aktiivisille henkilöjäsenille, joita kiinnostaa olla mukana STY:n toiminnassa, on luotu ammatillinen henkilöjäsen -luokka, johon pääsyä voi hakea vapaamuotoisella hakemuksella STY:n jäsenpalveluista jasenpalvelut (at) tuulivoimayhdistys.fi.

Kerro hakemuksessa, miksi haet ammatillista henkilöjäsenyyttä ja tuulivoima-alan taustastasi. Mikäli hakija on osallisena yrityksensä päätöksenteossa ja yrityksen liikevaihto on merkittävää, ammatillinen henkilöjäsenyys voidaan myöntää vain painavasta syystä.

Ammatillinen henkilöjäsenyys myönnetään aina kuluvan vuoden loppuun saakka. Jäsenyys päättyy automaattisesti vuoden lopussa.

Ammatillisen henkilöjäsenyyden hinta on 150 e / vuosi, sisältää Tuulivoima-lehden ja yrityksille viikoittain lähetettävän jäsenviestin, sekä jäsenhintaisen pääsyn kursseille ja tapahtumiin.

Lisätietoa jäsenluokista sekä ammattilisen jäsenyyden eduista ja ehdoista saa yhdistyksen jäsenpalveluista jasenpalvelut (at) tuulivoimayhdistys.fi.

Jäsenyyden päättäminen

Mikäli haluat luopua jäsenyydestäsi, ilmoita asiasta viipymättä osoitteeseen jasenpalvelut (at) tuulivoimayhdistys.fi. Jäsenen on tehtävä eroilmoitus kuluvan vuoden marraskuun loppuun mennessä, jotta ero astuisi voimaan seuraavan kalenterivuoden alusta. Jäsenmaksun maksamatta jättäminen ei ole ilmoitus jäsenyydestä luopumisesta. Lue lisää Suomen Tuulivoimayhdityksen säännöistä.