Kokkolan Satama Oy

Kokkolan satama – voimakkaasti kasvava kolmen sataman satama

Kokkolan sataman kautta kulkee noin kahdeksan miljoonaa tonnia tavaraa vuodessa. Toimintaamme leimaa pitkäjänteinen kehitystyö mittavine ja oikea-aikaisine investointeineen, tehokkuus sekä asiakaslähtöinen palvelu, joista viimeisempänä esimerkkinä on erikoistuminen tuulivoimaloiden käsittelyyn.

Kaikki kolme satamanosaamme – Kantasatama, Syväsatama ja Hopeakiven satama – muodostavat itsenäisesti toimivien yksiköiden muodostaman tehokkaan kokonaisuuden. Meitä voikin syystä kutsua ”Kolmen Sataman Satamaksi”. Tehokkuutemme taustalla on myös vuosikymmenten kokemus, laaja kansainvälinen verkostoituminen sekä erinomaisen logistisen sijaintimme hyödyntäminen.

Meillä löytyy oma eksperttinsä jokaiselle logistiikan osa-alueelle. Räätälöimme aina koko logistiikkaketjun käyttäen pitkäaikaisia, luotettavia ja hyväksihavaittuja toimijoita. Räätälöity logistiikkaketju merkitsee asiakkaillemme muun muassa kilpailukykyistä hintaa. Hinnoittelumme on myös selkeää ja ymmärrettävää; tarjouksissamme on yleensä vain yksi hinta, joka sisältää laiva-, satama-, ahtaus-, varastointi- ja kuljetuskustannukset. Ongelmanratkaisukykymme ja -halumme takaa joustavan ja muutenkin erinomaisen palvelun sekä toimintavarmuuden myös yllättävissä tilanteissa.

Pietarsaaren Satama Oy

Tehokas ja joustava satama Pietarsaaressa Pohjanmaalla.
Meillä on isot valmiit varastokentät jotka mahdollistavat tuulivoimaloiden komponenttien välivarastoinnin ennen jatkokuljetusta Valtatie 8:lle ja edelleen tuulivoimapuistoihin.

www.portofpietarsaari.fi

Raahen Satama Oy

Raahen Satama Oy ylläpitää Raahen satamaa. Yhtiön tehtävänä on myös kehittää yleistä satamatoimintaa ja siihen liittyvää liiketoimintaa Raahen satamassa. Raahen Satama tarjoaa monipuolisia palveluita asiakaslähtöisesti. Tuulivoima-kuljetuksista meillä on pitkä kokemus.

www.raahensatama.fi