Hafmex Wind

Huolto- ja korjauspalvelut tuulivoimaloihin sekä vika- ja vauriokartoitukset.
Tuulimittausprojektit mastoilla, lidareilla sekä sodareilla. Korkein rakentamamme tuulimittausmasto on 152,5m, mutta rakentaminen onnistuu aina 200m saakka. Huollamme ja asennamme myös asiakkaiden omistamat säämittaus laitteet ja kalusteet.

www.hafmex.fi

Kiwa Inspecta

Olemme Kiwa Inspecta, yksi maailman johtavista asiantuntijoista turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa. Tarjoamme testaus-, tarkastus-, sertifiointi- sekä konsultoivia asiantuntija- ja koulutuspalveluja. Toimimme useilla eri toimialoilla, kuten eri teollisuuden alat, rakentaminen ja infrastruktuuri, kiinteistöt ja energiantuotanto. Asiantuntijamme ovat käytettävissäsi kaikkialla Suomessa ja yli 40 muussa maassa.

www.kiwa.com/fi/fi/

Labkotec

Labkotec Oy on maailman johtava tuulivoimaloiden jääntunnistimien valmistaja. Jääntunnistinjärjestelmiä käytetään laajalti myös mm. sääasemilla ja lentokentillä. Lisäksi yrityksen tuotevalikoimassa on johtavat mittausjärjestelmät kuntien ja teollisuuden vaativiin kohteisiin, myös räjähdysvaarallisissa tiloissa. Labkotec Oy on toiminut alalla yli 50 vuotta ja ollut edellä kävijä monien uusien ratkaisujen kehittämisessä. Laajan tuotevalikoiman takana ovat tekniseen alaan erikoistunut tuotekehitys ja tuotanto sekä luotettavat ja kansainvälisesti arvostetut valmistajat. Yli 50 % tuotannosta menee vientiin.

www.labkotec.fi

Savcor Oy

Rakenteiden monitorointijärjestelmät, mitta-anturit, ohjelmistot, asennukset ja raportointi.

Rakenteiden korroosisuojausjärjestelmät, suunnittelu
ja raportointi.

www.savcor.com

Vaisala Oyj

Vaisala on maailman johtava sään, ympäristön ja teollisuuden mittausratkaisuihin erikoistunut yritys. Yli 80-vuotiseen kokemukseemme perustuen tarjoamme asiakkaillemme luotettavia mittaratkaisuja ja palveluja paremman päätöksenteon, turvallisuuden ja tehokkuuden tueksi. Valikoimissamme on tuulipuistoihin tuulivoimakartoitusprojektien suunnittelua, tuulimittausjärjestelmiä mastoihin, Triton-sodareita ja tuotantoanalyyseja sekä jatkuvatoiminen DGA-mittalaite muuntajien kunnonvalvontaan.

www.vaisala.com