Ekosähkö Oy

Ekosähkö toi markkinoille vuonna 1998 ensimmäisen uusiutuvien energialähteiden käyttöön perustuvan sähkötuotteen. Yritys on tehnyt siitä asti pioneerityötä vihreän sähkön vakiinnuttamisessa sähkömarkkinoillemme. Myymme ainoastaan 100 % vihreää sähköä. Edistämme uusiutuvien energialähteiden käyttöä kotimaisissa pienvoimalaitoksissa. Ekosähkö on saanut Suomen Luonnonsuojeluliiton EKOenergia-merkin ja läpäissyt tiukan eurooppalaisen kriteeristön vaatimukset ekologisen sähkön tuotannossa.

www.ekosahko.fi

Enerim Oy

At Enerim, we offer a wide range of scalable software and business process outsourcing services to the electricity and gas markets and core utilities like district heating, cooling, and water.

Our mission is to simplify the complex energy market environment and provide our customers with efficiency, flexibility, and competitiveness.

Ilmatar Energy Oy

Ilmatar on vuonna 2011 Suomessa perustettu pelkästään uusiutuvaan energiaan keskittyvä kotimainen energiayhtiö ja itsenäinen sähköntuottaja. Liiketoiminta-alueitamme ovat uusiutuvan energian ja erityisesti tuulivoimahankkeiden kehittäminen, rakentaminen, TCM -toiminnot sekä sähkön myynti kuluttajille ja yritysasiakkaille.

Ilmattaren tuulipuistot rakennetaan markkinaehtoisesti ilman tukia ja omistamme tuulipuistomme koko niiden elinkaaren ajan.

Konserniimme kuuluvat useat hankekehitysyhtiöt sekä teknisestä ja kaupallisesta hallinnoinnista vastaava Ilmatar Service Oy.

Ilmatar is a Finnish energy company and an independent power producer, that focuses exclusively on renewable energy. Ilmatar was founded in 2011. Our operations range from greenfield development and construction management to operational asset management and retail sales of renewable energy as well as being a long-term PPA (power purchase agreement) provider in Finland.

The wind farms of Ilmatar are built unsubsidised and Ilmatar owns the wind farms through their whole operational life.

Ilmatar Energy Group includes several project development companies and Ilmatar Service Oy, responsible for the technical and commercial management of our wind farms.

Myrsky Energia Oy

Suomalainen uusiutuvan energian kehittäjä ja investoija. Yhtiön tehtävä on kehittää ja investoida uusiutuvan energian hankkeisiin ja yhtiöihin.