Ab Ammattipojat Oy

Ammattipojat on huoltoyritys, jolla on toimipiste Larsmossa. Toimimme pääasiassa Pohjanmaalla. Palveluihimme kuuluu mm.
- korkeapainepesut
- höyrytyspalvelut
Meillä on isot vesisäiliöt ja omat generaattorit, joten pystymme toimimaan missä vain maastossa, myös tuulivoimatyömailla.
Ammattipojilla on joustava ja laadukas palvelu. Meillä sekä aikataulu että sopimukset pitävät!

www.ammattipojat.fi

Allwinds Ab

Allwinds utför årliga serviceunderhåll samt felsökningar och reparationer på vindkraftverk samt reparation av blockstop och vinschar som finns i vindkraftverkens hissar. Med vår vingkorg utför vi kostnadseffektivt vingreparationer och med vare vårt reservdelslager kan reparationstiden vid ett eventuellt stopp reduceras.

www.allwinds.ax

Bladefence

Tuulivoimaloiden siipien elinkaaren hallintapalvelut, tarkastukset, kunnossapidot ja korjaukset.

www.bladefence.com

Destia Oy

www.destia.fi

Electrical Expert Oy

Electrical Expert Oy on kasvava energia-alan moniosaaja.
Meiltä saat apua niin pienissä suunnittelutöissä kuin suurissa sähköverkko- tai voimalaitosprojekteissa.
Näemme, että hyvän yhteistyön avain on, kuunnella tarkkaan asiakasta ja auttaa asiakasta pääsemään haluttuun lopputulokseen kustannustehokkaasti ja aikataulussa.
Oli tarpeet sitten, verkkoon liittyminen, suunnittelu, työmaavalvonta, projektinjohto, turvallisuusvalvonta tai ohjeistuksen laadinta niin sähkö, energia tai -rakennuspuolelta

www.electricalexpert.fi

Enerim Oy

At Enerim, we offer a wide range of scalable software and business process outsourcing services to the electricity and gas markets and core utilities like district heating, cooling, and water.

Our mission is to simplify the complex energy market environment and provide our customers with efficiency, flexibility, and competitiveness.

Hafmex Wind

Huolto- ja korjauspalvelut tuulivoimaloihin sekä vika- ja vauriokartoitukset.
Tuulimittausprojektit mastoilla, lidareilla sekä sodareilla. Korkein rakentamamme tuulimittausmasto on 152,5m, mutta rakentaminen onnistuu aina 200m saakka. Huollamme ja asennamme myös asiakkaiden omistamat säämittaus laitteet ja kalusteet.

www.hafmex.fi

Jbe Service Oy

JBE Service Oy tarjoaa tuulivoimaloiden huolto-, pystytys- ja korjauspalveluita, mm. määräaikaishuollot, vianetsintä, muuntajien, laakereiden, lapojen ja vaihdelaatikoiden vaihdot, nosto- ja työmaavalvonta sekä vaativien huoltoprojektien hallinta ja konsultointi.

www.jbeservice.fi

Kiwa Inspecta

Olemme Kiwa Inspecta, yksi maailman johtavista asiantuntijoista turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa. Tarjoamme testaus-, tarkastus-, sertifiointi- sekä konsultoivia asiantuntija- ja koulutuspalveluja. Toimimme useilla eri toimialoilla, kuten eri teollisuuden alat, rakentaminen ja infrastruktuuri, kiinteistöt ja energiantuotanto. Asiantuntijamme ovat käytettävissäsi kaikkialla Suomessa ja yli 40 muussa maassa.

www.kiwa.com/fi/fi/

Kl-Lämpö Oy

KL-Lämpö on kehittänyt tuulivoimaloiden nestekiertoisten jäähdytysjärjestelmien puhdistukseen tarvittavat tuotteet ja työmenetelmät yhdessä laitevalmistajien ja tutkimuslaitosten kanssa. Olemme toteuttaneet jäähdytysjärjestelmien puhdistuksia ja lämmönsiirtonesteiden vaihtoja kokonaispalveluna Skandivavian ja Baltian alueilla asiakkaiden hyväksymillä tuotteilla. Palveluumme kuuluvat myös lämmönsiirtonesteiden analysointi ja ultraäänivirtausmittaukset.

www.kl-lampo.com

Multitronic Pro Oy

Hardware inspections of wind turbines using drones and AI technology. Multitronic Pro can offer comprehensive, cost effective and environmentally friendly reports with a minimun downtime.

Nordic Access Oy

Nordic Access tarjoaa tuulivoimaloiden huolto-, tarkastus- ja korjauspalveluita.
Valikoimastamme löytyy niin tuuliturbiinin lapojen tarkastukset ja korjaukset kuin erilaiset jälkiasennukset sekä muut erikoispalvelut kuten pesu ja puhdistus, kunnossapito, vauriokartoitukset ja vianetsintä, konsultointi, yms.
Kokeneen ja monitaitoisen tiimimme avulla, tarjoamme kokonaisvaltaisia, laadukkaita ja kustannustehokkaita ratkaisuja, räätälöitynä tarpeidenne mukaan. Olemme korkeanpaikan työskentelyn ammattilaisia ja toteutamme projektit aina turvallisesti ja luotettavasti. Työskentelyn lähtökohtana on minimoida käyttökatkokset ja optimoida tehokkuus – valitsemme aina parhaiten sopivat työskentelytavat kuhunkin projektiin, ammattimaisesta köysityöskentelystä dronen käyttöön ja muihin menetelmiin.

Omexom

Vinci-konserniin kuuluvalla Omexomilla on yli 20 vuoden kokemus tuulienergiasektorista.
Palvelumme kattaa mm. tuulipuistojen sähköverkot ja verkkoliitynnät sekä näihin liittyvät käyttö-, kunnossapito- ja vikakorjauspalvelut.

www.omexom.fi

Polar Wind Technologies Oy

Vianetsintä-, huolto-, konsultointi-, kunnossapito- ja koulutuspalvelut teollisuuden sähkömoottoreille ja generattoreille. Erityisosaaminen tuulivoimageneraattoreissa, myös Offshore puistot ja laajemmat huolto/korjausprojektit maailmanlaajuisesti.

www.polarwind.fi

Pt-Wind Oy

PT-Wind Oy tarjoaa tuulimittauspalveluja sodar-tekniikalla. Palveluihin kuuluu myös AQSystemin tuulimittauslaitteiden asennus ja ylläpito

www.pt-wind.fi

Savcor Oy

Rakenteiden monitorointijärjestelmät, mitta-anturit, ohjelmistot, asennukset ja raportointi.

Rakenteiden korroosisuojausjärjestelmät, suunnittelu
ja raportointi.

www.savcor.com

Wind Controller Oy

Wind Controller provides full range of services for wind industry from construction phase to operation phase. Our services include:
- Full wrap eBoP operation and maintenance
- Monitoring and control of wind turbines
- Operation manager services
- Site management
- Technical Management
Starting 2020 we have two subsidiaries WiCo Safety and WiCo Inspections. WiCo Safety provides maintenance for turbine safety equipment, such as service lift and crane. WiCo Inspections is the leading provider of wind park inspections in Finland, such as statutory inspections, EOW inspections or visual inspections.

www.windcontroller.fi