Ab Ammattipojat Oy

Ammattipojat on huoltoyritys, jolla on toimipiste Larsmossa. Toimimme pääasiassa Pohjanmaalla. Palveluihimme kuuluu mm.
- korkeapainepesut
- höyrytyspalvelut
Meillä on isot vesisäiliöt ja omat generaattorit, joten pystymme toimimaan missä vain maastossa, myös tuulivoimatyömailla.
Ammattipojilla on joustava ja laadukas palvelu. Meillä sekä aikataulu että sopimukset pitävät!

www.ammattipojat.fi

Allwinds Ab

Allwinds utför årliga serviceunderhåll samt felsökningar och reparationer på vindkraftverk samt reparation av blockstop och vinschar som finns i vindkraftverkens hissar. Med vår vingkorg utför vi kostnadseffektivt vingreparationer och med vare vårt reservdelslager kan reparationstiden vid ett eventuellt stopp reduceras.

www.allwinds.ax

Bladefence

Tuulivoimaloiden siipien elinkaaren hallintapalvelut, tarkastukset, kunnossapidot ja korjaukset.

www.bladefence.com

Destia Oy

www.destia.fi

Hafmex Wind

Huolto- ja korjauspalvelut tuulivoimaloihin sekä vika- ja vauriokartoitukset.
Tuulimittausprojektit mastoilla, lidareilla sekä sodareilla. Korkein rakentamamme tuulimittausmasto on 152,5m, mutta rakentaminen onnistuu aina 200m saakka. Huollamme ja asennamme myös asiakkaiden omistamat säämittaus laitteet ja kalusteet.

www.hafmex.fi

Innogy Se

innogy SE is a leading German energy company, with revenue of around ?43 billion (2017), more than 42,000 employees and activities in 15 countries across Europe. With its three business segments Renewables, Grid & Infrastructure and Retail, innogy addresses the requirements of a modern, decarbonised, decentralised and digital energy world. In renewable power generation, the company is also active in other regions, e.g. Spain, Italy and the USA, with a total capacity of 3.9 gigawatts.

www.innogy.com

Jbe Service Oy

JBE Service Oy tarjoaa tuulivoimaloiden huolto-, pystytys- ja korjauspalveluita, mm. määräaikaishuollot, vianetsintä, muuntajien, laakereiden, lapojen ja vaihdelaatikoiden vaihdot, nosto- ja työmaavalvonta sekä vaativien huoltoprojektien hallinta ja konsultointi.

www.jbeservice.fi

Kiwa Inspecta

Olemme Kiwa Inspecta, yksi maailman johtavista asiantuntijoista turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa. Tarjoamme testaus-, tarkastus-, sertifiointi- sekä konsultoivia asiantuntija- ja koulutuspalveluja. Toimimme useilla eri toimialoilla, kuten eri teollisuuden alat, rakentaminen ja infrastruktuuri, kiinteistöt ja energiantuotanto. Asiantuntijamme ovat käytettävissäsi kaikkialla Suomessa ja yli 40 muussa maassa.

www.kiwa.com/fi/fi/

Kl-Lämpö Oy

KL-Lämpö on kehittänyt tuulivoimaloiden nestekiertoisten jäähdytysjärjestelmien puhdistukseen tarvittavat tuotteet ja työmenetelmät yhdessä laitevalmistajien ja tutkimuslaitosten kanssa. Olemme toteuttaneet jäähdytysjärjestelmien puhdistuksia ja lämmönsiirtonesteiden vaihtoja kokonaispalveluna Skandivavian ja Baltian alueilla asiakkaiden hyväksymillä tuotteilla. Palveluumme kuuluvat myös lämmönsiirtonesteiden analysointi ja ultraäänivirtausmittaukset.

www.kl-lampo.com

Nordic Access Oy

Nordic Access is a provider of maintenance and inspection services to the wind industry. Utilising multi-skilled and time served personnel, we offer a professional service increasing the efficiency and therefore cost effectiveness of operations and assets.

Our biggest advantage is our team in the field and we pride ourselves on using only the best, those with a proven track record of excellence in order to deliver repeatable high-quality results in the shortest time and most cost-effective way.

Omexom

Vinci-konserniin kuuluvalla Omexomilla on yli 20 vuoden kokemus tuulienergiasektorista.
Palvelumme kattaa mm. tuulipuistojen sähköverkot ja verkkoliitynnät sekä näihin liittyvät käyttö-, kunnossapito- ja vikakorjauspalvelut.

www.omexom.fi

Polar Wind Technologies Oy

Vianetsintä-, huolto-, konsultointi-, kunnossapito- ja koulutuspalvelut teollisuuden sähkömoottoreille ja generattoreille. Erityisosaaminen tuulivoimageneraattoreissa, myös Offshore puistot ja laajemmat huolto/korjausprojektit maailmanlaajuisesti.

www.polarwind.fi

Pro-Puhdistus Oy

Pro-Puhdistus Oy tuottaa kaikki pesu- ja puhdistuspalvelut koko Suomen alueella. Toimitamme korkeapainepesut sekä kuivahöyrypuhdistukset asiakkaillemme useiden vuosien kokemuksella.

www.pro-puhdistus.com

Pt-Wind Oy

PT-Wind Oy tarjoaa tuulimittauspalveluja sodar-tekniikalla. Palveluihin kuuluu myös AQSystemin tuulimittauslaitteiden asennus ja ylläpito

www.pt-wind.fi

Savcor Oy

Rakenteiden monitorointijärjestelmät, mitta-anturit, ohjelmistot, asennukset ja raportointi.

Rakenteiden korroosisuojausjärjestelmät, suunnittelu
ja raportointi.

www.savcor.com

Tuulivoimahuolto J.Lehti Oy

Tuulivoimaloiden huolto- ja korjauspalvelut. Yli 10 vuoden kokemus Bonus-, Siemens-, Nordex-, Winwind-, Negmigon- ja Nordtank -voimaloista.

Wind Controller Oy

Wind Controller provides full range of services for wind industry from construction phase to operation phase. Our services include:
- Full wrap eBoP operation and maintenance
- Monitoring and control of wind turbines
- Operation manager services
- Site management
- Technical Management
Starting 2020 we have two subsidiaries WiCo Safety and WiCo Inspections. WiCo Safety provides maintenance for turbine safety equipment, such as service lift and crane. WiCo Inspections is the leading provider of wind park inspections in Finland, such as statutory inspections, EOW inspections or visual inspections.

www.windcontroller.fi