Asianajotoimisto Bergmann Oy

Asianajotoimisto Bergmann toimii juridisena neuvonantajana tuulipuistojen hankinnoissa, sekä rakennus- että kehitysvaiheissa.

www.bergmann.fi

Asianajotoimisto Dla Piper Finland Oy

Asianajotoimisto DLA Piper Finland Oy on täyden palvelun liikejuridiikan asianajotoimisto. DLA Piper tukee suomalaista ja kansainvälistä elinkeinoelämää sekä julkishallinnon yksiköitä kaikilla liikejuridiikan keskeisillä osa-alueilla. Lakimiehemme tuottavat käytännönläheisiä, innovatiivisia ja kestäviä ratkaisuja suomalaisille ja pohjoismaisille yrityksille. DLA Piper Finland on osa globaalia DLA Piper -asianajotoimistoa, joka palvelee yrityksiä kaikkialla maailmassa. DLA Piper on edustettuna yli 30 maassa Amerikan mantereella, Euroopassa, Lähi-idässä, Afrikassa ja Aasias­sa. Pohjoismaiden markkinoilla DLA Piper tukee yrityksiä ja organisaatioita kolmen toimiston voimin.

www.dlapiper.com

Asianajotoimisto Krogerus Oy

Asianajotoimisto Krogerus on yksi Suomen johtavista asianajotoimistoista, joka hoitaa kotimaisia ja kansainvälisiä liikejuridiikan toimeksiantoja.

www.krogerus.com

Borenius Asianajotoimisto Oy

www.borenius.com/

Eversheds Asianajotoimisto Oy

Eversheds Asianajotoimisto Oy on osa maailmanlaajuista Eversheds Sutherland - asianajopraktiikkaa. Uusiutuvan energian alueella avustamme yrityksiä erityisesti laajoissa rajat ylittävissä tuulivoimatransaktioissa, muissa sopimusasioissa sekä kaavoitukseen ja lupiin liittyvissä asioissa.

www.eversheds.fi

Fondia Oy

Fondia tarjoaa kaikki liikejuridiikan palvelut ja asiantuntevan juridisen tuen tuulivoimahankkeisiin .

www.fondia.fi

Hannes Snellman Asianajotoimisto Oy

Hpp Asianajotoimisto Oy

Liikejuridiikka & tuulivoimaloihin liittyvä juridiikka kokonaisvaltaisesti.

www.hpp.fi

Mäkitalo Asianajotoimisto Oy

Mäkitalo Asianajotoimisto Oy on liikejuridiikkaan keskittyvä asianajotoimisto. Toimimme täyden palvelun neuvonantajina energia-alan asiakkaillemme, ja tuotamme toimivia ratkaisuja perustuen pitkään ja laaja-alaiseen kokemukseemme energia-alan toimintaympäristöstä ja toimintatavoista. Erikoisosaamisemme painottuu erilaisten energiahankkeiden riskienhallintaan, hankintoihin ja sopimusneuvotteluihin sekä projektin aikaisen tukipalvelun tarjoamiseen tilaajaosapuolelle. Asiakkainamme on lukuisia kotimaisia energiayhtiöitä sekä kansainvälisiä suomalaisissa energiaprojekteissa aktiivisia tahoja, joille tuotamme monipuolisesti juridisia palveluita.

www.makitalo.fi