Asianajotoimisto Castrén & Snellman Oy

Olemme vaativien asianajopalveluiden edelläkävijä. Vuonna 1888 perustettu toimistomme on Suomen vanhin asianajotoimisto. Asiantuntijoillamme on syvällistä kokemusta tuulivoimahankkeiden luvittamisesta sekä ympäristön- ja luonnonsuojelulainsäädännöstä. Toimistomme on avustanut useita asiakkaita tuulivoima-alan yritys- ja rahoitusjärjestelyissä sekä hankesopimusten neuvottelussa. Avustamme asiakkaitamme myös lainsäädäntöhankkeisiin liittyvässä edunvalvonnassa.

Asianajotoimisto Dla Piper Finland Oy

DLA Piper Finland Oy tukee suomalaista ja kansainvälistä elinkeinoelämää sekä julkishallinnon yksiköitä kaikilla liikejuridiikan keskeisillä osa-alueilla. Lakimiehemme tuottavat käytännönläheisiä, innovatiivisia ja kestäviä ratkaisuja suomalaisille ja pohjoismaisille yrityksille. DLA Piper Finland on osa globaalia DLA Piper -asianajotoimistoa, joka palvelee yrityksiä kaikkialla maailmassa. Olemme on edustettuna yli 30 maassa Amerikan mantereella, Euroopassa, Lähi-idässä, Afrikassa ja Aasias­sa

www.dlapiper.com

Asianajotoimisto Krogerus Oy

Asianajotoimisto Krogerus on yksi Suomen johtavista asianajotoimistoista, joka hoitaa kotimaisia ja kansainvälisiä liikejuridiikan toimeksiantoja.

www.krogerus.com

Bergmann Attorneys at Law

Asianajotoimisto Bergmann toimii juridisena neuvonantajana tuulipuistojen hankinnoissa, sekä rakennus- että kehitysvaiheissa.

www.bergmann.fi

Borenius Asianajotoimisto Oy

www.borenius.com/

Eversheds Asianajotoimisto Oy

Eversheds Asianajotoimisto Oy on osa maailmanlaajuista Eversheds Sutherland - asianajopraktiikkaa. Uusiutuvan energian alueella avustamme yrityksiä erityisesti laajoissa rajat ylittävissä tuulivoimatransaktioissa, muissa sopimusasioissa sekä kaavoitukseen ja lupiin liittyvissä asioissa.

www.eversheds.fi

Fondia Oyj

Fondia tarjoaa kaikki liikejuridiikan palvelut ja asiantuntevan juridisen tuen tuulivoimahankkeisiin.

www.fondia.fi

Hannes Snellman Asianajotoimisto Oy

Hpp Asianajotoimisto Oy

Liikejuridiikka & tuulivoimaloihin liittyvä juridiikka kokonaisvaltaisesti.

www.hpp.fi

Kalliolaw Asianajotoimisto Oy

Oikeudellista neuvonantoa liiketoimintanne tueksi.

Mäkitalo Asianajotoimisto Oy

Mäkitalo Asianajotoimisto on keskittynyt energian ja infrastruktuurin, rakentamisen sekä julkisen sektorin juridiikkaan. Toimimme täyden palvelun neuvonantajina energia-alan asiakkaillemme – kotimaisille energiayhtiöille sekä kansainvälisille tahoille. Osaamisemme perustuu pitkään ja laaja-alaiseen kokemukseemme energia-alan toimintaympäristöstä ja toimintatavoista. Tarkoin valitut asiantuntijamme ratkaisevat haasteesi.

www.makitalo.fi