Yritysjäsen

Jäsenenä mahdollistat edunvalvontatyön ja olet osaltasi tukemassa tuulivoima-alan kansallista kasvua

STY:n jäsenet saavat ensikäden tietoa ajankohtaisista asioista, ja pääsevät yhdistyksen hallituksessa ja valiokunnissa vaikuttamaan uusien toimintatapojen ja -linjausten suunnitteluun ja toteuttamiseen. Jäsenilloissa ja muissa tapahtumissa pääset tutustumaan laajaan jäsenistöön ja tulet tutuksi myös alan muille toimijoille. Organisaatiosi saa näkyvyyttä alan ykkösjulkaisussa Tuulivoima -lehdessä ja yhdistyksen verkkosivuilla. Tarjoamme myös mahdollisuuden julkaista lehdessä juttuja ja artikkeleita. Lisäksi suuret yritykset saavat lehteen vuosittain 1/2 sivun mainoksen.

Lue kattavampi koonti STY:n jäseneduista

Huom! STY:n jäsenkategoriat ja jäsenmaksuperusteet muuttuvat tammikuusta 2021 alkaen. Tutustu uusiin jäsenkategioihin ja jäsenmaksuperusteihin täältä.

Lataa uuden jäsenjärjestelmän jäsenmaksuexcel täältä (Huom. vain sähköntuottajat, voimaloiden omistajat, hankekehittäjät, investorit ja voimalavalmistajat)

Liity yritysjäseneksi

HUOM. Tällä hetkellä jäsenmaksun suuruus määritetään liittymisen yhteydessä STY:n jäsenpalvelujen kanssa, sivustolle päivitetään alkuvuoden 2021 aikana jäsenmaksulaskuri, jonka kautta jäsenmaksun suuruus määrittyy jatkossa.

Tervetuloa mukaan hyvän tuulen yhdistykseen!