Yritysjäsen

Jäsenenä mahdollistat edunvalvontatyön ja olet osaltasi tukemassa tuulivoima-alan kansallista kasvua

STY:n jäsenet saavat ensikäden tietoa ajankohtaisista asioista, ja pääsevät yhdistyksen hallituksessa ja valiokunnissa vaikuttamaan uusien toimintatapojen ja -linjausten suunnitteluun ja toteuttamiseen. Jäsenilloissa ja muissa tapahtumissa pääset tutustumaan laajaan jäsenistöön ja tulet tutuksi myös alan muille toimijoille. Organisaatiosi saa näkyvyyttä alan ykkösjulkaisussa Tuulivoima -lehdessä ja yhdistyksen verkkosivuilla. Tarjoamme myös mahdollisuuden julkaista lehdessä juttuja ja artikkeleita. Lisäksi suuret yritykset saavat lehteen vuosittain 1/2 sivun mainoksen.

Lue kattavampi koonti STY:n jäseneduista

Yritysjäsenen jäsenmaksu määräytyy konsernin henkilömäärän mukaan. (Tuotantotuen piirissä olevien voimaloiden omistajat, joilla on yli 10 MW tuulivoimatuotantoa tuotantotuen piirissä, ovat kuitenkin yrityksen koosta riippumatta vähintään keskisuuria yrityksiä ja teollisen kokoluokan voimalavalmistajat suuria yrityksiä.) Lue yritysten jäsenmaksuista.

Liity yritysjäseneksi

Tervetuloa mukaan hyvän tuulen yhdistykseen!