Fortum Power And Heat Oy

Fortum develops, constructs and operates wind power in the Nordic countries and Russia. In our portfolio (partly jointly-owned) we have a total of 78 wind turbines with a combined capacity of 243.3 MW (2019), and an additional 486.6 MW under construction. Moreover, we are actively pursuing targets to construct additional wind power. The capacity in our development portfolio is about 800 MW in the Nordic countries.

www.fortum.com

Haminan Energia

Uusiutuvan energian ja energiakaasujen edelläkävijä.

www.haminanenergia.fi

Loiste Energia Oy

Loiste on energiayhtiö, jonka omistavat Kajaanin kaupunki (50,1%), Sotkamon kaupunki (16%) sekä Kanerva Energia Oy (33,9%). Tytäryhtiö Kajave Oy toimii jakeluverkon haltijana verkkovastuualueella, joka kattaa kaikki Kainuun yhdeksän kuntaa sekä Pyhännän kunnan ja osan Siikalatvan ja Vaalan kunnasta Pohjois-Pohjanmaalla. Tytäryhtiö Loiste Lämpö Oy myy ja tuottaa kaukolämmön Kajaanin taajama-alueilla ja Loiste Energia Oy vastaa sähkön tuotannosta.

www.loiste.fi

Myrsky Energia Oy

Suomalainen uusiutuvan energian kehittäjä ja investoija. Yhtiön tehtävä on kehittää ja investoida uusiutuvan energian hankkeisiin ja yhtiöihin.

Raahen Tuulienergia Oy

Tuulisähkön tuotantoa Raahessa.