Cramo Finland Oy

Suomalainen Cramo on täyden palvelun rakennuskonevuokraamo. Tarjoamme kaikki tarvitsemasi ratkaisut työmaallesi. Meiltä saat turvalliset, tehokkaat ja käyttäjäystävälliset koneet, laitteet ja siirtokelpoiset tilat sekä monipuoliset tuulivoimarakentamista tukevat palvelut. Valitse Cramo ja vietä mainio päivä työmaalla.

www.cramo.fi

Kuljetusliike Ville Silvasti Oy

Erikois- ja projektikuljetukset Suomessa ja Euroopassa.

www.silvasti.com

Loiste Energia Oy

Loiste on suomalainen energiayhtiö sadan vuoden kokemuksella. Haluamme tarjota asiakkaillemme enemmän kuin energiaa, parempaa arkea. Kuulumme maamme suurimpien energiamyyjien joukkoon.
Olemme osakkaana mm. Kivivaara-Peuravaara tuulipuistossa yhteistyössä Taalerin kanssa.
Loiste Sähkönmyynti Oy myy sähköä valtakunnallisesti ja meillä on yli 200 000 asiakasta. Loiste Sähköverkko Oy palvelee asiakkaitaan sähkön jakelussa Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan alueella sekä Loiste Lämpö Oy kaukolämmön myynnissä ja jakelussa Kajaanin alueella. Suomessa meillä on 200.000 tyytyväistä asiakasta ja vuonna 2017 liikevaihtomme oli yli 120 M ?. Loiste-konsernin omistavat Kajaanin kaupunki ja Sotkamon kunta. Toimipisteemme sijaitsevat Espoossa, Kajaanissa ja Rovaniemellä.

www.loiste.fi

Nostokonepalvelu Projects Oy

Nostokonepalvelu Projects on nostopalveluita, erikoiskuljetuksia, tuulivoimala asennuksia, elementtiasennuksia ja projektipalveluja tarjoava yritys.

www.nostokonepalvelu.fi

Raahen Satama Oy

Raahen Satama Oy ylläpitää Raahen satamaa. Yhtiön tehtävänä on myös kehittää yleistä satamatoimintaa ja siihen liittyvää liiketoimintaa Raahen satamassa. Raahen Satama tarjoaa monipuolisia palveluita asiakaslähtöisesti. Tuulivoima-kuljetuksista meillä on pitkä kokemus.

www.raahensatama.fi