Cramo Finland Oy

Suomalainen Cramo on täyden palvelun rakennuskonevuokraamo. Tarjoamme kaikki tarvitsemasi ratkaisut työmaallesi. Meiltä saat turvalliset, tehokkaat ja käyttäjäystävälliset koneet, laitteet ja siirtokelpoiset tilat sekä monipuoliset tuulivoimarakentamista tukevat palvelut. Valitse Cramo ja vietä mainio päivä työmaalla.

www.cramo.fi

Kokkolan Satama Oy

Kokkolan satama – voimakkaasti kasvava kolmen sataman satama

Kokkolan sataman kautta kulkee noin kahdeksan miljoonaa tonnia tavaraa vuodessa. Toimintaamme leimaa pitkäjänteinen kehitystyö mittavine ja oikea-aikaisine investointeineen, tehokkuus sekä asiakaslähtöinen palvelu, joista viimeisempänä esimerkkinä on erikoistuminen tuulivoimaloiden käsittelyyn.

Kaikki kolme satamanosaamme – Kantasatama, Syväsatama ja Hopeakiven satama – muodostavat itsenäisesti toimivien yksiköiden muodostaman tehokkaan kokonaisuuden. Meitä voikin syystä kutsua ”Kolmen Sataman Satamaksi”. Tehokkuutemme taustalla on myös vuosikymmenten kokemus, laaja kansainvälinen verkostoituminen sekä erinomaisen logistisen sijaintimme hyödyntäminen.

Meillä löytyy oma eksperttinsä jokaiselle logistiikan osa-alueelle. Räätälöimme aina koko logistiikkaketjun käyttäen pitkäaikaisia, luotettavia ja hyväksihavaittuja toimijoita. Räätälöity logistiikkaketju merkitsee asiakkaillemme muun muassa kilpailukykyistä hintaa. Hinnoittelumme on myös selkeää ja ymmärrettävää; tarjouksissamme on yleensä vain yksi hinta, joka sisältää laiva-, satama-, ahtaus-, varastointi- ja kuljetuskustannukset. Ongelmanratkaisukykymme ja -halumme takaa joustavan ja muutenkin erinomaisen palvelun sekä toimintavarmuuden myös yllättävissä tilanteissa.

Kuljetusliike Ville Silvasti Oy

Erikois- ja projektikuljetukset Suomessa ja Euroopassa.

www.silvasti.com

Loiste Energia Oy

Loiste on suomalainen energiayhtiö yli sadan vuoden kokemuksella. Loisteen omistavat Kajaanin kaupunki (50,1%), Sotkamon kaupunki (16%) sekä Kanerva Energia Oy.

Loisteen sähköverkkoliiketoiminta: Kajave Oy toimii sähkömarkkinalain määrittämänä jakeluverkon haltijana verkkovastuualueella, joka kattaa kaikki Kainuun yhdeksän kuntaa sekä Pyhännän kunnan ja osan Siikalatvan ja Vaalan kunnasta Pohjois-Pohjanmaalla. Yhteensä Kajavella on sähköverkkoa noin 13 500 kilometriä ja se toimittaa sähköä noin 58 600 sähkönkäyttöpaikkaan.

Loisteen kaukolämpö - ja tuotantoliiketoiminta: Loiste Lämpö Oy tytäryhtiö Otanmäen Lämpö Oy:n kanssa tuottaa kaukolämpöpalvelut Kajaanin kaupungin taajama-alueille. Sillä on noin 1 700 asiakasta ja sen kaukolämpöverkoston kokonaispituus on 130 kilometriä. Loiste Energia Oy on omistaa Pyhännänkosken vesivoimalaitoksen Ristijärven kunnassa ja Kivivaara-Peuravaara tuulipuistossa yhdessä Taalerin kanssa. Lisäksi se operoi Kajaaninjoen vesivoimalaitoksia ja Kainuun Voima Oy:n höyryvoimalaitosta sekä omistaa osuuden Kemijoki Oy:tä omistavasta Lapin Sähkövoima Oy:stä.

www.loiste.fi

Nostokonepalvelu Projects Oy

Nostokonepalvelu Projects on nostopalveluita, erikoiskuljetuksia, tuulivoimala asennuksia, elementtiasennuksia ja projektipalveluja tarjoava yritys.

www.nostokonepalvelu.fi

Pietarsaaren Satama Oy

Tehokas ja joustava satama Pietarsaaressa Pohjanmaalla.
Meillä on isot valmiit varastokentät jotka mahdollistavat tuulivoimaloiden komponenttien välivarastoinnin ennen jatkokuljetusta Valtatie 8:lle ja edelleen tuulivoimapuistoihin.

www.portofpietarsaari.fi

Raahen Satama Oy

Raahen Satama Oy ylläpitää Raahen satamaa. Yhtiön tehtävänä on myös kehittää yleistä satamatoimintaa ja siihen liittyvää liiketoimintaa Raahen satamassa. Raahen Satama tarjoaa monipuolisia palveluita asiakaslähtöisesti. Tuulivoima-kuljetuksista meillä on pitkä kokemus.

www.raahensatama.fi