Jäsenedut

STY:n jäsenet saavat ensikäden tietoa ajankohtaisista asioista, ja pääsevät yhdistyksen hallituksessa ja valiokunnissa vaikuttamaan uusien toimintatapojen ja -linjausten suunnitteluun ja toteuttamiseen. Jäsenilloissa ja muissa tapahtumissa pääset tutustumaan laajaan jäsenistöön ja tulet tutuksi myös alan muille toimijoille. Organisaatiosi saa näkyvyyttä alan ykkösjulkaisussa Tuulivoima -lehdessä ja yhdistyksen verkkosivuilla. Tarjoamme myös mahdollisuuden julkaista lehdessä juttuja ja artikkeleita. Lisäksi suuret yritykset saavat lehteen vuosittain 1/2 sivun mainoksen.

Aktiivisille henkilöjäsenille, joita kiinnostaa olla mukana STY:n toiminnassa on luotu ammatillinen henkilöjäsen -luokka, johon pääsyä voi hakea vapaamuotoisella hakemuksella STY:n jäsenpalveluista (saara.jalkanen (at) tuulivoimayhdistys.fi)

Jäsenenä mahdollistat edunvalvontatyön ja olet osaltasi tukemassa tuulivoima-alan kansallista kasvua!

Lue kattavampi koonti STY:n jäseneduista