Liity jäseneksi

Suomen Tuulivoimayhdistys on alansa arvostettu edunvalvontajärjestö, joka edustaa jäsenyrityksiään kansallisen tuulivoima-alan tukemisessa ja kehittämisessä Suomessa. Yhdistys tekee muun muassa selvityksiä, jakaa tietoa ja ottaa asiantuntijaorganisaationa osaa poliittisiin päätöksentekoprosesseihin. Toivomme joukkoomme aktiivisia jäseniä, jotka ovat kiinnostuneita aiheesta ja haluavat olla mukana tukemassa tuulivoima-alan kansallista kehitystä. Myös hiljaiset vaikuttajat, jotka jäseneksi liittymällä kannattavat asiaamme, ovat äärimmäisen tervetulleita. Liity siis hyväntuuliseen joukkoomme vaikuttamaan ja saamaan lisää tietoa!

Tutustu jäsenetuihin

Jäsenyydet

Huom! STY:n jäsenkategoriat ja jäsenmaksuperusteet muuttuvat tammikuusta 2021 alkaen. Tutustu uusiin jäsenkategioihin ja jäsenmaksuperusteihin täältä.

Lataa uuden jäsenjärjestelmän jäsenmaksuexcel täältä (Huom. vain sähköntuottajat, voimaloiden omistajat, hankekehittäjät, investorit ja voimalavalmistajat)

Liity yritysjäseneksi

HUOM. Tällä hetkellä jäsenmaksun suuruus määritetään liittymisen yhteydessä STY:n jäsenpalvelujen kanssa, sivustolle päivitetään alkuvuoden 2021 aikana jäsenmaksulaskuri, jonka kautta jäsenmaksun suuruus määrittyy jatkossa.

Kannatusjäsen (yksityishenkilöille):

35,00 euroa/vuosi, sisältää Tuulivoima-lehden ja uutiskirjeen

Liity kannatusjäseneksi

Ammatillinen henkilöjäsen:

150 e / vuosi, sisältää lehden ja yrityksille viikoittain lähettettävän jäsenviestin, sekä pääsyn STY:n jäsentapahtumiin. Jäsenyyttä voi hakea vapaamuotoisella hakemuksella STY:n jäsenpalveluista (saara.jalkanen (at) tuulivoimayhdistys.fi)

Mikäli haluat luopua jäsenyydestäsi, ilmoita asiasta viipymättä osoitteeseen tuuli (at) tuulivoimayhdistys.fi! Jäsenmaksun maksamatta jättäminen ei ole ilmoitus jäsenyydestä luopumisesta.

Tuulivoima-lehden tilaus:

30 euroa/vuosi/ 2 nroa( sis. ALV 24 %).  Tilaukset osoitteeseen saara.jalkanen (at) tuulivoimayhdistys.fi