Liity jäseneksi

Suomen Tuulivoimayhdistys on alansa arvostettu edunvalvontajärjestö, joka edustaa jäsenyrityksiään kansallisen tuulivoima-alan tukemisessa ja kehittämisessä Suomessa. Yhdistys tekee muun muassa selvityksiä, jakaa tietoa ja ottaa asiantuntijaorganisaationa osaa poliittisiin päätöksentekoprosesseihin. Toivomme joukkoomme aktiivisia jäseniä, jotka ovat kiinnostuneita aiheesta ja haluavat olla mukana tukemassa tuulivoima-alan kansallista kehitystä. Myös hiljaiset vaikuttajat, jotka jäseneksi liittymällä kannattavat asiaamme, ovat äärimmäisen tervetulleita. Liity siis hyväntuuliseen joukkoomme vaikuttamaan ja saamaan lisää tietoa!

Tutustu jäsenetuihin

Jäsenyydet 2020

Kannatusjäsen (yksityishenkilöille):

25,00 euroa/vuosi, sisältää Tuulivoima-lehden ja uutiskirjeen

Liity kannatusjäseneksi

Yritysjäsenen jäsenmaksu määräytyy konsernin henkilömäärän mukaan. Tuotantotuen piirissä olevien voimaloiden omistajat, joilla on yli 10 MW tuulivoimatuotantoa tuotantotuen piirissä, ovat kuitenkin yrityksen koosta riippumatta vähintään keskisuuria yrityksiä ja teollisen kokoluokan voimalavalmistajat suuria yrityksiä.

Suuret yritykset:

4950 euroa/vuosi, sisältää 15 Tuulivoima-lehteä henkilökuntaan kuuluville ja yhden 1/2-sivun mainoksen Tuulivoima-lehteen (Yli 100 työntekijää)

Keskisuuret yritykset:

2640 euroa/vuosi, sisältää 10 Tuulivoima-lehteä henkilökuntaan kuuluville (10 – 100 työntekijää)

Pienet yritykset:

660 euroa/vuosi, sisältää 3 Tuulivoima-lehteä henkilökuntaan kuuluville (Alle 10 työntekijää)

Ammatillinen henkilöjäsen:

150 e / vuosi, sisältää lehden ja yrityksille viikoittain lähettettävän jäsenviestin, sekä pääsyn STY:n jäsentapahtumiin. Jäsenyyttä voi hakea vapaamuotoisella hakemuksella STY:n jäsenpalveluista (saara.jalkanen (at) tuulivoimayhdistys.fi)

Mikäli haluat luopua jäsenyydestäsi, ilmoita asiasta viipymättä osoitteeseen tuuli (at) tuulivoimayhdistys.fi! Jäsenmaksun maksamatta jättäminen ei ole ilmoitus jäsenyydestä luopumisesta.

Tuulivoima-lehden tilaus:

30 euroa/vuosi/ 2 nroa( sis. ALV 24 %).  Tilaukset osoitteeseen saara.jalkanen (at) tuulivoimayhdistys.fi