Tuulivoimakurssi 2 – 27.-28.8.2024

Kaksipäiväisen kurssin aikana käydään läpi tuulivoimaa ja tuulivoimahanketta kattavasti monesta näkökulmasta. Kurssilla myös verkostoidutaan alan toimijoiden kanssa. Kurssi sopii kaikille, jotka haluavat tietää tuulivoimasta pintaa syvemmin.

Ensimmäinen kurssipäivä

Ei-jäsenet:

• live 1450 € + alv 24 % per henkilö
  • etä 1350 € + alv 24 % per henkilö

*Myös kuntien, maakuntien ja valtion virkahenkilöt sekä em. luottamustehtävissä toimivat henkilöt

Huom! Suosittelemme osallistumista aina ensisijaisesti paikan päällä paremman kurssikokemuksen sekä vuorovaikutteisuuden takaamiseksi.

Tarkempi kurssipaikka ilmoitetaan myöhemmin. Kurssimaksu paikan päällä sisältää lounaan ja iltapäiväkahvin molempina kurssipäivinä sekä kurssi-illallisen.

Ilmoittautumiset, muutokset ja peruutukset tulee tehdä 14.8.2024 klo 14.00 mennessä.
Peruutukset tulee aina tehdä kirjallisesti osoitteeseen tapahtumat@tuulivoimayhdistys.fi

Katso koulutusten ehdot sekä tietosuojaseloste