Edunvalvontapäällikkö

Haemme tiimiimme edunvalvontapäällikköä

Jaatko sinä visiomme rakentaa suomalaisille puhdasta ja turvallista omaa energiantuotantoa?
Haluatko vaikuttaa valtakunnallisesti uusien toimintatapojen ja -linjausten suunnitteluun ja toteuttamiseen?

Suomen Tuulivoimayhdistys ry on vuonna 1988 perustettu, tähän asti vain tuulivoiman edunvalvontaan keskittynyt järjestö. Yhdistys laajentaa nyt toimintaansa kattamaan myös teollisen kokoluokan aurinkovoimahankkeet, ja muutoksen myötä yhdistyksen nimi ja brändi ovat muuttumassa. Jatkossakin yhdistys kokoaa yhteen energiamurroksesta kiinnostuneita yrityksiä, yksityishenkilöitä ja muita tahoja. Yhdistyksen keskeisiä toimintamuotoja edunvalvonnan lisäksi ovat laaja-alainen viestintä, alan johtavien tapahtumien järjestäminen ja jäsenpalvelut.  Alamme työllistää luomalla kotimaista kannattavaa uusiutuvan energian liiketoimintaa sekä toteuttaa puhtaampaa huomista jo tänään. Lue lisää.

Suomen Tuulivoimayhdistys ry:n (uusi kattavampi nimi otetaan piakkoin käyttöön) edunvalvontapäällikkönä kehität yhdistyksen toimintaa, osallistut aktiivisesti erityisesti aurinkovoima-alan lainsäädännön ja toimintaympäristön kehitystyöhön, tapaat sidosryhmiä sekä toimit yhdistyksen edustajana erilaisissa tilaisuuksissa ja työryhmissä.

Olet verkostoituja ja nautit eri sidosryhmien kanssa toimimisesta. Erilaisissa tilaisuuksissa esiintyminen ja eduskunnan kuulemisiin osallistuminen on sinulle luontevaa. Ymmärrät ehkä jo ennestään valiokunta- ja työryhmätoimintaa sekä poliittista päätöksentekoa tai kannuksesi ovat energian, ehkä jopa nyt nopeimmin kasvavien tuotantomuotojen, parista. Niin tai näin, me perehdytämme sinut hyvin tehtävään taustastasi riippumatta. Tehtävää voidaan myös jossakin määrin räätälöidä kiinnostuksesi ja vahvuuksiesi mukaan.

Sovit tehtävään, jos olet järjestelmällinen, ulospäinsuuntautunut ja oppimishaluinen. Olet utelias ja kiinnostunut vaikuttamisen moniottelija. Olet hyvä kirjoittaja ja tykkäät tehdä yhteistyötä tiimimme viestijöiden kanssa tuoden tukea heidän työhönsä etenkin substanssisisällön osalta.  Haluat kaivaa tietoa ja olet nopea omaksumaan uusia asioita. Puhut sujuvasti suomea sekä englantia, sujuva ruotsin kielen taito olisi plussaa. Nautit keskusteluista erilaisten sidosryhmien kanssa.

Hae mukaan tiiviiseen ja asiantuntevaan porukkaamme, jossa työskennellään ”kaikki hoituu”-asenteella. Tiimimme saa paljon kiitosta tehokkuudesta, ketteryydestä ja asiantuntevuudesta. Pääkonttorimme sijaitsee Jyväskylässä, mutta meillä on toimisto kollegoineen keskeisellä paikalla Helsingissä. Tämän tehtävän kannalta pääkaupunkiseutu tai sen työssäkäyntialue on eduksi.

STY tarjoaa:

• näköalapaikan suomalaisen uusiutuvan energian etujoukoissa ja loistavat verkostoitumismahdollisuudet
  • innostavan ja dynaamisen, nopeasti kasvavan alan
  • haasteita ja kehittymismahdollisuuksia
  • vapauden itsenäiseen työhön mutta myös tiimin tuen monipuolisten tehtävien hoitamisessa
  • mahdollisuuden rytmittää omaa työskentelyä joustavasti
  • joustavasti etätöitä, toimitilat ja kollegoita keskeisellä paikalla Helsingissä ja Jyväskylässä
  • laajan työterveyshuollon, lounasedun, mahdollisuuden käyttää työaikaa liikuntaan (2 h/viikko), mahdollisuuden käyttää hierojan palveluita 10 kertaa/vuosi sekä mahdollisuuden coachingiin työajalla
  • mukavat kollegat sekä innostavat jäsenet ja muut sidosryhmät

Hae paikkaa nyt! Lähetä ansioluettelosi ja hakemuksesi sekä palkkatoiveesi pikimmiten mutta viimeistään 5.5.2024. Hakemukset tulee lähettää osoitteeseen: tuuli@tuulivoimayhdistys.fi

Lisätietoja tehtävästä antaa operatiivinen johtaja Heidi Paalatie (040 550 3858) – laitathan viestin, jos et tavoita heti!

Erityisen hyvin minut tavoittaa:

• pe 23.4. klo 15-17
  • ti 24.4. klo 10.30-17