Yhdistyksen ylimääräinen kokous

Suomen Tuulivoimayhdistys ry:n (tuleva Suomen uusiutuvat ry:n) hallitus kutsuu yhdistyksen jäsenet ylimääräiseen yhdistyksen kokoukseen tiistaina 18.6.2024 klo 13 alkaen. Kokouksessa käsitellään yhdistyksen päivitetty toimintasuunnitelma, budjetti sekä hallituksen jäsenten valinta erovuoroisten tilalle.

Kokous järjestetään asianajotoimisto Roschierilla osoitteessa Kasarmikatu 21A, Helsinki. Myös etäosallistuminen on mahdollista.

Jäsenen äänioikeuden käyttäminen kokouksessa edellyttää, että jäsen on ilmoittautunut kokoukseen viimeistään maanantaina 10.6. klo 16 mennessä. Myös Roschierille paikalle saapuvien kokousedustajien tulee ilmoittautua 10.6. klo 16 mennessä, sillä äänestäminen tapahtuu sähköisesti myös kokoustilassa, joten paikalle saapuvat kokousedustajat tarvitsevat myös etäkokouslinkin.

Kokous striimataan ja kaikille äänioikeutetuille osallistujille tullaan viimeistään 17.6. klo 12.00 mennessä lähettämään henkilökohtaiset kirjautumistunnukset. Niille kokoukseen etänä osallistuville henkilöille, jotka eivät käytä jäsenen äänioikeutta, lähetetään erillinen katselulinkki.

Huom. hallitukseen ehdolla olevien jäsenten pyydetään lähettämään ehdokasesittelynsä 10.6.2024 klo 16.00 mennessä osoitteeseen tuuli@tuulivoimayhdistys.fi

Ilmoittaudu kokoukseen

Lataa hallituksen ehdokasesittelypohja