Tuulivoimaloiden käytön ja kunnossapidon ajankohtaispäivät

Tule mukaan Tuulivoimaloiden käytön ja kunnossapidon ajankohtaispäiville Ouluun 3.-4.9.2024.

Alan konkareita ja nuoria kykyjä yhteen kokoavilla ajankohtaispäivillä keskitytään tuulivoimaloiden käytön ja kunnossapidon ajankohtaisiin teemoihin sekä annetaan tilaa keskustelulle ja kokemusten vaihdolle verkostoitumista unohtamatta!

Ajankohtaispäivien aiheet vaihtuvat vuosittain ja sinä voit vaikuttaa ohjelman sisältöön! Kerro siis meille, mistä aiheita sinun mielestäsi päivillä tulisi käsitellä.

Vastaa kyselyyn

Puuttuuko listalta mielestäsi jokin tärkeä aihe?
Ole yhteydessä aino.herranen@tuulivoimayhdistys.fi ja kerro ehdotuksesi.

Kaksipäiväinen tilaisuus aloitetaan 3.9. lounaan merkeissä ja päätetään seuraavana päivänä 4.9. iltapäiväkahveihin. Ensimmäisen päivän iltana järjestämme osallistumismaksuun kuuluvan verkostoitumisillallisen. Tämän jälkeen jatkamme halukkaiden kanssa tutustumista ja kokemusten vaihtoa rennosti iltaa istuen. Tarkempi ohjelma julkaistaan lähempänä tilaisuutta.

Olitpa siis jo kokeneempi TCM-osaaja tai tuoreempi kyky, tule mukaan syventämään osaamistasi ja vaihtamaan kokemuksia innostavassa, vuorovaikutteisessa ilmapiirissä!

Ilmoittaudu mukaan

Osallistumismaksu:

• STY jäsen*: 750 € + alv 24 %
  • Ei-jäsen: 1140 € + alv 24 %

*Kuntien, maakuntien ja valtion virkahenkilöt sekä em. luottamustehtävissä toimivat henkilöt

Osallistuminen sisältää lounaan ja iltapäiväkahvit kumpanakin päivänä sekä verkostoitumisillallisen ensimmäisen päivän iltana 3.9.

Huom: Ilmoittautumiset, muutokset ja peruutukset tulee tehdä 20.8.2024 klo 14.00 mennessä. Peruutukset tulee aina tehdä kirjallisesti osoitteeseen tapahtumat@tuulivoimayhdistys.fi

Katso koulutusten ehdot sekä tietosuojaseloste