TUULIVOIMAKURSSI 2

TUULIVOIMAKURSSI 2 on kahden päivän peruskurssi tuulivoiman parissa työskenteleville. Kurssin aikana käydään läpi tuulivoimaa ja tuulivoimahanketta kattavasti monesta näkökulmasta. Kurssilla myös verkostoidutaan alan toimijoiden kanssa. Kurssi sopii kaikille, jotka haluavat tietää tuulivoimasta pintaa syvemmin.

Ensimmäinen kurssipäivä

• STY-briiffi
  • Tuulivoiman ajankohtaiskatsaus
  • Sähkömarkkinan perusteet
  • Tuulivoimahankkeen esiselvitykset
  • Hankekehitys & ympäristövaikutukset
  • Sosiaalinen toimilupa
  • Rahoitus, DD, sopimukset, raportointi
  • Illanvietto

Toinen kurssipäivä

• Rakentamisen suunnitteluvaihe
  • Rakentamisvaihe
  • Käyttövaihe
  • Purku, kierrätys ja repowering
  • Merituulivoima

Tutustu tarkempaan ohjelmaan

Koulutuksen hinnoittelu:

STY:n jäsenet, viranomaiset ja luottamushenkilöt* 1050 € + alv 24 % / etänä 950 € + alv 24 % per henkilö

Ei-jäsenet 1450 € + alv 24 % / etänä 1350 € + alv 24 % per henkilö

*Kuntien, maakuntien ja valtion virkahenkilöt sekä em. luottamustehtävissä toimivat henkilöt

Hinta sisältää lounaan ja iltapäiväkahvit molempina päivinä sekä ensimmäisen kokouspäivän päätteeksi myös illallisen.

Ilmoittautuminen liveosallistujaksi on päättynyt, mutta voit ilmoittautua etäosallistujaksi 29.1. klo 14 asti.

Ilmoittaudu etäosallistujaksi

Kurssin voi perua maksutta viimeistään 15.1.2024. Osallistumisen voi myös siirtää esimerkiksi kollegalle, mikäli itse on estynyt.

Katso koulutusten ehdot sekä tietosuojaseloste