Tuulivoimahanke kunnassa – työkalupakki sujuvaan yhteistyöhön -koulutus

Webinaarimuotoisessa koulutuksessa käydään läpi Suomen energiajärjestelmää sekä maa- että merituulivoiman nykytilaa ja kehittämistä Suomessa. Lisäksi koulutuksessa syvennytään vuorovaikutukseen ja viestintään: Miten kuntalaisia ja sidosryhmiä osallistetaan tuulivoimahankkeessa ja miten viestintää hankekehittäjän, viranomaisten ja kuntalaisten välillä hoidetaan sujuvan tiedonsiirron ja läpinäkyvyyden takaamiseksi? Millaisia ovat parhaat käytänteet konfliktiherkistä aiheista viestimiseen?

Kurssilla saat tuulivoimaa ja tuulivoimahankkeiden kehittämistä koskevan tiedon lisäksi konkreettisia työkaluja mm. hankkeisiin liittyvän viestinnän toteuttamiseksi sekä vuorovaikutusta tukevan maaperän luomiseksi. Osallistujilla on mahdollisuus kysyä ja jakaa kokemuksiaan sekä saada konkreettisia työkaluja sekä maa- että merituulivoimahankkeitten parissa työskentelemiseksi.

Koulutus järjestetään verkkomuotoisena Microsoft Teamsin välityksellä.

Tutustu kurssin ohjelmaan

Seuraavat kurssit:
17.4.2024 – Ilmoittaudu

Kurssin hinta:

STY:n jäsenyritys 350 € / hlö (+ alv 24 %)

Yksityinen sektori 550 € / hlö (+ alv 24 %)

Julkinen sektori 50 € / hlö (+ alv 24 %)

Muutokset ja peruutukset tulee tehdä 16.4.2024 klo 14.00 mennessä. Peruutukset tulee aina tehdä kirjallisesti osoitteeseen tapahtumat@tuulivoimayhdistys.fi

Katso koulutusten ehdot sekä tietosuojaseloste