STY:n webinaari: Miksi voimajohto lunastetaan ja mitä se käytännössä tarkoittaa?

Suomen Tuulivoimayhdistys järjestää 12.4.2023 klo 17.30 – 18.30 webinaarin, jossa Fingridin vanhempi asiantuntija Mikko Kuoppala vastaa kysymyksiin voimajohtojen lunastamisesta. Tilaisuudessa käydään läpi lunastuslain mukaisia korvausperusteita varsinkin metsämaan osalta, josta on käyty paljon keskustelua julkisuudessa viime aikoina. Lisäksi tilaisuudessa vastataan kysymyksiin miksi voimajohdon alle jäävä maa-alue lunastetaan ja mitä voimajohdon lunastus käytännössä tarkoittaa? Webinaarin lopussa on myös varattu aikaa yleisön kysymyksille. Webinaarista tehdään myös tallenne, joka on katsottavissa esityksen osalta myöhemmin STY:n verkkosivuilta.

Ilmoittaudu webinaariin

Webinaarilinkki toimitetaan osallistujille ilmoittautumisen jälkeen sähköpostitse. Mikäli et saanut vahvistusviestiä, muistathan tarkistaa roskapostisi. Viestit lähtevät jäsenrekisteristämme Flomembersistä, mistä johtuen ne saattavat toisinaan joutua roskapostiin.

Webinaari on maksuton, tervetuloa mukaan!

Lisätiedot: tuuli@tuulivoimayhdistys.fi