Tietoa tuulivoimasta -webinaarit

Suomen Tuulivoimayhdistys järjestää webinaarisarjaa tuulivoimasta. Sarjassa käsitellään Suomalaiseen tuulivoimaan liittyviä aiheita, kuten tuulivoiman tilannetta Suomessa, hyötyjä kunnille sekä tuulivoiman ympäristövaikutuksia.

Noin tunnin webinaareissa on varattu loppuun aikaa myös kysymyksille. Voit lähettää kysymyksesi meille etukäteen, jolloin pystymme vastaamaan mahdollisimman moneen kysymykseen jo esityksen aikana. Kysymyksiä voi esittää etukäteen ilmoittautumislomakkeella tai lähettämällä kysymyksen osoitteeseen tuuli (at) tuulivoimayhdistys.fi, ja webinaarin aikana viestiseinälle. Webinaari tallennetaan kysymysosiota lukuunottamatta ja tallenteet ovat myöhemmin katsottavissa STY:n verkkosivuilla.

Tallenteet jo pidetyistä webinaareista

Miksi voimajohto lunastetaan ja mitä se käytännössä tarkoittaa? (4/2023) Katso tallenne

Tuulivoiman vaikutukset kiinteistöjen arvoon (5/2022)  Katso tallenne

Tuulivoiman läheisyyden vaikutukset terveyteen (5/2022)  Katso tallenne