STY:n vuosikokous 2024

Suomen Tuulivoimayhdistys ry:n sääntömääräinen vuosikokous järjestetään 18.4.2024 klo 13.00 alkaen Fondialla, Aleksanterinkatu 11 (Sisäänkäynti: Kluuvikatu 6 A). Myös etäosallistuminen tietoliikenneyhteyden välityksellä on mahdollista.

Tarvittavat etäkokouslinkit toimitetaan ilmoittautuneille erikseen sähköpostitse.

Sääntömääräisten asioiden lisäksi kokouksessa käsitellään sääntöjen muuttamista sekä yhdistyksen edunvalvonnan laajentamista aurinkosähkön ja liitännäishankkeisiin – tule siis vaikuttamaan!

Virallisten kokousasioiden lisäksi tiedossa on verkostoitumismahdollisuuksia sekä mielenkiintoisia alustuksia.

Tarjoilujen varmistamiseksi ja hybridikokouksen vaatiman etä-äänestysjärjestelmän vuoksi edellytämme jäseniltämme ja heidän asiamiehiltään ilmoittautumista perjantaina 12.4.2024 klo 16 mennessä. Jäsenen äänioikeuden käyttäminen kokouksessa edellyttää, että jäsen on ilmoittautunut kokoukseen määräaikaan mennessä.  Äänioikeus määrittyy sääntöjen mukaan.

Kokous on avoin kaikille STY:n jäsenille ja myös sellaiset jäsenyritysten palveluksessa olevat henkilöt, joilla ei ole äänioikeutta, ovat tervetulleita kokoukseen. Myös heidän pyydetään ilmoittautumaan kokoukseen yllä olevaan määräaikaan mennessä.

Ilmoittaudu vuosikokoukseen Lataa valtakirjapohja

STY:n hallitus tulee esittämään vuosikokoukselle, että nykyinen hallitus jatkaisi ylimääräiseen yhdistyksen kokoukseen asti. Yhdistyksen ylimääräinen kokous järjestetään mahdollisimman pian sen jälkeen, kun PRH on hyväksynyt tässä vuosikokouksessa (mahdollisesti) hyväksytyt muuteutut säännöt. PRH:n www-sivujen mukaan sääntöjen käsittelyyn menee korkeintaan kuukausi, joten hallituksen tavoitteena on järjestää ylimääräinen kokous vielä ennen juhannusta. Ehdolle hallitukseen voi halutessaan ilmoittautua jo nyt, STY:lle toimitetut ehdokkaiden esittelykalvot säästetään ylimääräiseen kokoukseen.