Suomen Tuulivoimayhdistyksen uudet verkkosivut vastaavat kasvavaan tiedontarpeeseen

Suomen tuulivoima-ala on kasvanut viimeisen kymmenen vuoden aikana nopeasti, ja Suomen Tuulivoimayhdistyksen (STY) verkkosivuston kävijämäärän tasainen kasvu osoittaa, että myös tuulivoima-aiheisen tiedon tarve on noudattanut samaa kasvua. Yhdistyksen uudella verkkosivustolla on panostettu paitsi laajaan ja ajantasaiseen tuulivoimatietoon, myös tiedonhaun helppouteen.

STY:n verkkosivuilta löydät kootusti tiedon muun muassa Suomeen suunnitteilla, rakenteilla ja toiminnassa olevista tuulivoimaloista, tuulivoima-alan ajankohtaiset tutkimukset ja julkaisut, Suomen tuulivoimatilastot, tuulivoima-aiheiset mediaosumat ja paljon muuta. Erityisesti kuntia kiinnostava tieto on kerätty omaksi osiokseen ja usein kysytyt kysymykset löydät kootusti samasta paikasta. Sivuston aineistopankista on ladattavissa myös tuulivoimakuvia esimerkiksi median käyttöön. Sivuston etusivulta pääset nyt myös helposti seuraamaan reaaliaikaisesti Suomen tuulivoimatuotannon lukemia, jotka päivittyvät sivuille Fingridin dataan perustuen.

Tutustu STY:n uuteen verkkosivustoon osoitteessa www.tuulivoimayhdistys.fi.

Sivuja päivitetään jatkuvasti ja otamme mielellämme vastaan palautetta. Palautetta ja ideoita voi lähettää osoitteeseen tuuli@tuulivoimayhdistys.fi.