TUULIVOIMAKURSSI 2

Kaksipäiväisen kurssin aikana käydään läpi tuulivoimaa ja tuulivoimahanketta kattavasti monesta näkökulmasta. Kurssilla myös verkostoidutaan alan toimijoiden kanssa. Kurssi sopii kaikille, jotka haluavat tietää tuulivoimasta pintaa syvemmin.

Ensimmäinen kurssipäivä

• STY-briiffi
  • Tuulivoiman ajankohtaiskatsaus
  • Sähkömarkkinan perusteet
  • Tuulivoimahankkeen esiselvitykset
  • Hankekehitys & ympäristövaikutukset
  • Sosiaalinen toimilupa
  • Rahoitus, DD, sopimukset, raportointi
  • Illanvietto

Toinen kurssipäivä

• Rakentamisen suunnitteluvaihe
  • Rakentamisvaihe
  • Käyttövaihe
  • Purku, kierrätys ja repowering
  • Merituulivoima

Kurssipaikkana toimii GLO Hotel Art (Lönnrotinkatu 23) Helsingissä.

Kurssin hinta:

STY:n jäsenhinta 990 € + alv 24 % / etänä 890 € + alv 24 % per henkilö

Normaalihinta 1350 € + alv 24 % / etänä 1250 € + alv 24 % per henkilö

Kurssimaksu paikan päällä sisältää kevyen aamupalan kurssitilassa, lounaan ja iltapäiväkahvin molempina kurssipäivinä sekä kurssi-illallisen.

Ilmoittaudu osallistujaksi paikan päälle (TÄYNNÄ) Ilmoittaudu etäosallistujaksi

Kurssin ehdot:

Osallistumisen voi perua maksutta viimeistään 22.8.2023 (etäosallistujat 5.9. mennessä), minkä jälkeen tulleista peruutuksista tai muutoksista veloitetaan se hinta, jonka osallistuja on ilmoittautumisvaiheessa sitoutunut kurssista maksamaan. Mikäli osallistuja on estynyt osallistumasta kurssille esim. sairastapauksen vuoksi, voi hän osallistua kurssille joko etäyhteydellä tai siirtää ilmoittautumisen esimerkiksi kollegalle vielä edellä mainitun päivämäärän jälkeen. Kaikki muutokset ja peruutukset tulee tehdä kirjallisesti osoitteeseen tapahtumat@tuulivoimayhdistys.fi.

Laskutus tapahtuu kurssin jälkeen osallistujan ilmoittamien laskutustietojen perusteella.

Osallistujien yhteystietoja käytetään vain kurssin sisäiseen viestintään eikä tietoja luovuteta kolmansille osapuolille.

STY pidättää oikeuden muutoksiin kurssin sisällössä ja aikatauluissa.