TUULIVOIMAKURSSI 2

TUULIVOIMAKURSSI 2 on kahden päivän peruskurssi tuulivoiman parissa työskenteleville. Kurssin aikana käydään läpi tuulivoimaa ja tuulivoimahanketta kattavasti monesta näkökulmasta. Kurssilla myös verkostoidutaan alan toimijoiden kanssa. Kurssi sopii kaikille, jotka haluavat tietää tuulivoimasta pintaa syvemmin.

Ensimmäinen kurssipäivä

• STY-briiffi
  • Tuulivoiman ajankohtaiskatsaus
  • Sähkömarkkinan perusteet
  • Tuulivoimahankkeen esiselvitykset
  • Hankekehitys & ympäristövaikutukset
  • Sosiaalinen toimilupa
  • Rahoitus, DD, sopimukset, raportointi
  • Illanvietto

Toinen kurssipäivä

• Rakentamisen suunnitteluvaihe
  • Rakentamisvaihe
  • Käyttövaihe
  • Purku, kierrätys ja repowering
  • Merituulivoima

Koulutuksen hinnoittelu:

STY:n jäsenhinta 990 € + alv 24 %

Normaalihinta 1350 € + alv 24 %

Hinta sisältää kahden päivän koulutuksen ja tarjoilut (1. päivänä myös illallinen). Osallistumista suositellaan ensisijaisesti paikan päällä, mutta myös etäosallistuminen on mahdollista Teamsin välityksellä.

Ilmoittaudu

Osallistumisen voi perua 16.1.2023 mennessä maksutta tai osallistumisen voi siirtää esimerkiksi kollegalle, mikäli itse on estynyt. STY pidättää oikeuden muutoksiin.

Huom! Ilmoittautua voi etäosallistujaksi 30.1. asti. Ilmoittautumiset suoraan Ainolle aino.herranen@tuulivoimayhdistys.fi