TUULIVOIMAKURSSI 1

Oletko sinä tai kollegasi uusi tuulivoima-alalla? Kaipaatko tuulivoiman perusteiden kertaamista?

Tuulivoimakurssi 1 on päivän alkeiskurssi tuulivoiman parissa työskenteleville. Kurssi sopii kaikille, joiden olisi hyvä tietää perusasiat tuulivoiman tilanteesta Suomessa, tuulivoimahankkeesta ja tuulivoimaloista yleisellä tasolla. Sopii myös kaikille, joiden työtehtäviä tai toimintaympäristöä tuulivoima sivuaa.

Kurssin sisältö

• Suomen Tuulivoimayhdistys: mitä tarjolla jäsenille ja muille sidosryhmille?
  • Suomen energiajärjestelmä pähkinänkuoressa
  • Tuulivoiman ajankohtaiskatsaus: mikä on tuulivoiman tilanne nyt ja tulevaisuudessa?
  • Tuulivoimahankkeen elinkaari: tuulivoimahankkeen pääpiirteet alueen valinnasta, luvitukseen, tuotantoon ja purkuun
  • Tuulivoimatekniikka ja sen kehitys
  • Suuri tuulivoima-roast: tuulivoimasta usein esitetyt väitteet, kritiikki ja mitä niihin voisi vastata

Kurssin hinta:

STY:n jäsenhinta 390 € + alv 24 % / etänä 340 € + alv 24 % per henkilö

Normaalihinta 550 € + alv 24 % / etänä 500 € + alv 24 % per henkilö

STY:n jäsenyritys, 3 osallistujaa 990 € + alv 24 % tai etänä 840 € + alv 24 %

Huomioithan, että kurssin päivämäärä on muuttunut aiemmin ilmoitetusta.

Voit ilmoittautua etäosallistujaksi 22.5. mennessä olemalla yhteydessä Ainoon aino.herranen@tuulivoimayhdistys.fi.