TUULIVOIMAKURSSI 1

TUULIVOIMAKURSSI 1 on päivän alkeiskurssi tuulivoiman parissa työskenteleville. Sopii kaikille, joiden olisi hyvä tietää perusasiat tuulivoiman tilanteesta Suomessa, tuulivoimahankkeesta ja tuulivoimaloista yleisellä tasolla. Sopii myös kaikille, joiden työtehtäviä tai toimintaympäristöä tuulivoima sivuaa.

Kurssin sisältö 15.12.2020 klo 10-15

• Suomen Tuulivoimayhdistys: mitä tarjolla jäsenille ja muille sidosryhmille?
  • Suomen energiajärjestelmä pähkinänkuoressa
  • Tuulivoiman ajankohtaiskatsaus: mikä on tuulivoiman tilanne nyt ja tulevaisuudessa
  • Tuulivoimahankkeen elinkaari: tuulivoimahankkeen pääpiirteet alueen valinnasta, luvitukseen, tuotantoon ja purkuun
  • Tuulivoimatekniikka ja sen kehitys
  • Suuri tuulivoima-roast: tuulivoimasta usein esitetyt väitteet, kritiikki ja mitä niihin voisi vastata.

Hinnoittelu:

STY:n jäsenhinta 390 € + alv 24%

Normaalihinta 490 € + alv 24%

STY:n jäsenyritys, 3 osallistujaa 990 € + alv 24%

Koulutus järjestetään Radisson Blu Royal kokoustiloissa (Runeberginkatu 2, 00100 Helsinki)  turvavälit ja koronarajoitukset huomioiden. Koulutukseen otetaan 8 hlöä ja paikalla on 2 kouluttajaa.

Osallistumisen voi perua 7.12. mennessä maksutta tai osallistumisen voi siirtää esimerkiksi kollegalle, mikäli itse on estynyt.

Ilmoittaudu 15.12. kurssille

Ensimmäinen kurssi on jo täyttymässä ja olemme lisänneet toisen koulutuksen edelliselle päivälle 14.12.2020 klo 10-15. Tämäkin koulutus järjestetään Radisson Blu Royal kokoustiloissa (Runeberginkatu 2, 00100 Helsinki)  turvavälit ja koronarajoitukset huomioiden. Koulutukseen otetaan 8 hlöä ja paikalla on 2 kouluttajaa.

Osallistumisen voi perua 6.12. mennessä maksutta tai osallistumisen voi siirtää esimerkiksi kollegalle, mikäli itse on estynyt.

Ilmoittaudu 14.12. kurssille