Tuulivoimahanke kunnassa – työkalupakki sujuvaan yhteistyöhön

Suomen Tuulivoimayhdistys ry järjestää webinaarimuotoisen koulutuksen tuulivoimasta. Koulutuksessa käydään läpi Suomen energiajärjestelmää sekä maa- että merituulivoiman nykytilaa ja kehittämistä Suomessa. Lisäksi koulutuksessa syvennytään vuorovaikutukseen ja viestintään: Miten kuntalaisia ja sidosryhmiä osallistetaan tuulivoimahankkeessa ja miten viestintää hankekehittäjän, viranomaisten ja kuntalaisten välillä hoidetaan sujuvan tiedonsiirron ja läpinäkyvyyden takaamiseksi? Millaisia ovat parhaat käytänteet konfliktiherkistä aiheista viestimiseen?

Kurssilla saat tuulivoimaa ja tuulivoimahankkeiden kehittämistä koskevan tiedon lisäksi konkreettisia työkaluja mm. hankkeisiin liittyvän viestinnän toteuttamiseksi sekä vuorovaikutusta tukevan maaperän luomiseksi. Osallistujilla on mahdollisuus kysyä ja jakaa kokemuksiaan sekä saada konkreettisia työkaluja sekä maa- että merituulivoimahankkeitten parissa työskentelemiseksi.

Koulutus järjestetään verkkomuotoisena Microsoft Teamsin välityksellä.

Tutustu kurssin ohjelmaan

Koulutuksen hinta:

Viranomaiset ja luottamushenkilöt*  50 € + alv 24 % / henkilö tai 100 € + alv 24 % / 3 henkilöä
STY:n jäsenet  350 € + alv 24 % / henkilö
Muut  550 € + alv 24 % / henkilö

*Kuntien, maakuntien ja valtion virkahenkilöt sekä em. luottamustehtävissä toimivat henkilöt, kunnallisten energiayhtiöiden edustajat

Ilmoittaudu
Ilmoittautumiset viimeistään 25.9.2023

Koulutuksen ehdot:

Osallistumisen voi perua maksutta viimeistään 25.9.2023, minkä jälkeen tulleista peruutuksista tai muutoksista veloitetaan se hinta, jonka osallistuja on ilmoittautumisvaiheessa sitoutunut kurssista maksamaan. Mikäli osallistuja on estynyt osallistumasta kurssille esim. sairastapauksen vuoksi, voi hän siirtää ilmoittautumisen esimerkiksi kollegalle vielä edellä mainitun päivämäärän jälkeen. Kaikki muutokset ja peruutukset tulee tehdä kirjallisesti osoitteeseen tapahtumat@tuulivoimayhdistys.fi.

Laskutus tapahtuu kurssin jälkeen osallistujan ilmoittamien laskutustietojen perusteella.

Osallistujien yhteystietoja käytetään vain kurssin sisäiseen viestintään eikä tietoja luovuteta kolmansille osapuolille.

STY pidättää oikeuden muutoksiin kurssin sisällössä ja aikatauluissa.