Tietoa tuulivoimasta -webinaarit

Suomen Tuulivoimayhdistys järjestää kunnille suunnatun webinaarisarjan tuulivoimasta. Sarjassa käsitellään tuulivoiman tilannetta Suomessa, hyötyjä kunnille sekä tuulivoiman ympäristövaikutuksia.

Noin tunnin webinaareissa on varattu loppuun aikaa myös kysymyksille. Voit lähettää kysymyksesi meille etukäteen, jolloin pystymme vastaamaan mahdollisimman moneen kysymykseen jo esityksen aikana. Kysymyksiä voi esittää etukäteen ilmoittautumislomakkeella tai lähettämällä kysymyksen osoitteeseen tuuli (at) tuulivoimayhdistys.fi, ja webinaarin aikana viestiseinälle. Webinaari tallennetaan kysymysosiota lukuunottamatta ja tallenteet ovat myöhemmin katsottavissa STY:n verkkosivuilla.

Seuraavat webinaarit:

Ke 17.3. klo 18 Kuntahyödyt

• Heidi Paalatie ja Anni Mikkonen, Suomen Tuulivoimayhdistys: Tuulivoiman tilannekatsaus
  • Harri Ruopsa / Puhuri Oy: Tuulivoiman paikalliset- ja aluetalousvaikutukset, case Parha
  • Kunnanjohtaja Heimo Keränen / Hyrynsalmen kunta: Tuulivoima kunnan näkökulmasta

Ke 24.3. klo 18 Merituulivoima

• Heidi Paalatie ja Anni Mikkonen, Suomen Tuulivoimayhdistys: Merituulivoima meillä ja maailmalla
  • Toni Sulameri, Suomen Hyötytuuli: Tahkoluodon merituulivoimapuisto ja merituulivoiman paikalliset hyödyt

Ti 30.3. klo 18 Tuulivoima 2.0

Heidi Paalatie ja Anni Mikkonen, Suomen Tuulivoimayhdistys: Tuulivoima 2.0 – mitä se tarkoittaa?