Tietoa tuulivoimasta -webinaarisarja

Suomen Tuulivoimayhdistys järjestää kunnille suunnatun webinaarisarjan tuulivoimasta. Sarjassa käsitellään tuulivoiman tilannetta Suomessa, hyötyjä kunnille sekä tuulivoiman ympäristövaikutuksia.

Noin tunnin webinaareissa on varattu loppuun aikaa myös kysymyksille. Voit lähettää kysymyksesi meille etukäteen, jolloin pystymme vastaamaan mahdollisimman moneen kysymykseen jo esityksen aikana. Kysymyksiä voi esittää etukäteen ilmoittautumislomakkeella tai lähettämällä kysymyksen osoitteeseen tuuli@tuulivoimayhdistys.fi, ja webinaarin aikana viestiseinälle. Webinaari tallennetaan kysymysosiota lukuunottamatta ja tallenteet ovat myöhemmin katsottavissa STY:n verkkosivuilla.

Alta löydät webinaariaikataulun ja ilmoittautumislinkit. Tule kuulemaan tuulivoimasta ensimmäistä kertaa jo ensi viikolla!

Maanantai 15.6. klo. 18:30 – 19:30
Tuulivoiman ajankohtaiskatsaus

Keskiviikko 19.8. klo. 18:30 – 19:30
Tuulivoiman hyödyt kunnalle