Tekninen suunnittelu -kurssi

Helsingissä järjestettävän kurssin aikana käydään läpi asioita, joita tuulivoimahankkeen kehittämisen ja luvittamisen kanssa työskentelevien henkilöiden olisi hyvä tietää maatuulivoimapuistojen teknisestä suunnittelusta. Teknistä suunnittelua tarkastellaan useiden eri aiheiden kautta, ja kurssilaiset saavat perustiedot näistä kaikista. Kurssilla myös verkostoidutaan alan toimijoiden kanssa. Kouluttajina toimii laaja kattaus alan ammattilaisia eri yrityksistä.

Kurssi sopii hyvin esimerkiksi tuulivoimahankekehittäjien henkilökunnalle, konsulteille ja muille tahoille, joiden on tarpeen ymmärtää tuulivoimahankkeen teknistä suunnittelua useasta näkökulmasta perustasolla. Kurssi tarjoaa teknisen suunnittelun aiheista kattavamman tietomäärän kuin Tuulivoimakurssi 2.

Kurssin sisältö

• Tuulimittaukset ja analyysit
  • Jäätäminen
  • Lay-out suunnittelu ja paikkatieto
  • Metsäpaloihin varautuminen
  • Kyberturvallisuus
  • Geotutkimukset ja -suunnittelu
  • Perustussuunnittelu
  • Sähkösuunnittelu
  • Voimajohtosuunnittelu
  • Erikoiskuljetukset

Kurssin hinta:

STY:n jäsen* 1090 € + alv 24 %  / etänä 990 € + alv 24 % per henkilö

Ei-jäsen 1450 € + alv 24 %  / etänä 1350 € + alv 24 % per henkilö

*Kuntien, maakuntien ja valtion virkahenkilöt sekä em. luottamustehtävissä toimivat henkilöt

Kurssimaksu paikan päällä sisältää lounaan ja iltapäiväkahvin molempina kurssipäivinä sekä kurssi-illallisen.

Ilmoittaudu etäosallistujaksi

Kurssille voi vielä ilmoittautua etäosallistujaksi 21.11. klo 14 asti.

Kurssin ehdot:

Osallistumisen voi perua maksutta viimeistään 7.11.2023, minkä jälkeen tulleista peruutuksista tai muutoksista veloitetaan se hinta, jonka osallistuja on ilmoittautumisvaiheessa sitoutunut kurssista maksamaan. Mikäli osallistuja on estynyt osallistumasta kurssille esim. sairastapauksen vuoksi, voi hän osallistua kurssille joko etäyhteydellä tai siirtää ilmoittautumisen esimerkiksi kollegalle vielä edellä mainitun päivämäärän jälkeen. Kaikki muutokset ja peruutukset tulee tehdä kirjallisesti osoitteeseen tapahtumat@tuulivoimayhdistys.fi.

Laskutus tapahtuu kurssin jälkeen osallistujan ilmoittamien laskutustietojen perusteella.

Osallistujien yhteystietoja käytetään vain kurssin sisäiseen viestintään eikä tietoja luovuteta kolmansille osapuolille.

STY pidättää oikeuden muutoksiin kurssin sisällössä ja aikatauluissa.