STY:N VUOSIKOKOUS

Suomen Tuulivoimayhdistys ry:n sääntömääräinen vuosikokous järjestetään tiistaina 18.4.2023 klo 13.00 alkaen Taalerilla osoitteessa Kasarmikatu 21B, Helsinki. Kokoukseen on mahdollista osallistua myös etäyhteyden välityksellä. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Sääntömääräisten asioiden lisäksi tiedossa on verkostoitumismahdollisuuksia sekä mielenkiintoisia alustuksia.

Tarjoilujen varmistamiseksi ja hybridikokouksen vaatiman etä-äänestysjärjestelmän vuoksi
edellytämme jäseniltämme ja heidän asiamiehiltään ilmoittautumista 4.4.2023 klo 16.00 mennessä. Kokous on avoin kaikille STY:n jäsenille. Äänioikeus määrittyy sääntöjen mukaan.

Mikäli et ole ilmoittautunut vuosikokoukseen määräaikaan mennessä, on sinulla mahdollisuus vielä ilmoittautua laittamalla viestiä osoitteeseen tuuli@tuulivoimayhdistys.fi. Vuosikokous päättää, onko myöhemmin ilmoittautuneilla äänioikeus. Etäosallistujien tiedot tarvitaan 17.4. klo 12 mennessä.