STY:n vuosikokous 2022

Suomen Tuulivoimayhdistys ry:n vuosikokous järjestetään Helsingissä 13.4.2022 klo 13 alkaen.

Helsingin yliopiston Aleksanteri-instituutin Venäjän ympäristöpolitiikan professori Veli-Pekka Tynkkynen pitää kokouksen alussa noin 30 minuutin alustuksen Ukrainan sodan vaikutuksista Venäjän ja Suomen energiasuhteisiin ja Suomen energiajärjestelmään.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat sekä esitellään STY:n uusi strategia. Kokoukseen on mahdollista osallistua myös etäyhteyden välityksellä.

Järjestelyjen sujuvoittamiseksi sekä tarjoilujen ja etä-äänestyksen mahdollistamiseksi pyydämme jäseniltämme ja heidän asiamiehiltään ennakkoilmoittautumista 6.4.2022 klo 16 mennessä.

Kokous on avoin kaikille STY:n jäsenille. Äänioikeus määrittyy sääntöjen mukaan.

Ilmoittaudu vuosikokoukseen