Members

Fortum Power And Heat Oy

Fortum on Euroopan kolmanneksi suurin hiilidioksivapaan sähkön tuottaja. Kasvavaan tuuli- ja aurinkotiimimme kuuluu noin 100 alan vahvaa ammattilaista. Tiimin toiminta kattaa hankkeiden koko elinkaaren maanvuokrasopimusten solmimisesta luvituksen kautta rakentamiseen ja operointiin. Hoidamme myös hankkeiden rahoituksen ja sähkönmyynnin. Suomessa viemme eteenpäin ripeästi kehittyvää 1500 MW tuulivoimaportfoliota, josta 100 MW on tuotannossa ja parhaillaan rakenteilla 400 MW (v. 2022).

www.fortum.com

Haminan Energia

Uusiutuvan energian ja energiakaasujen edelläkävijä.

www.haminanenergia.fi

Loiste Energia Oy

Loiste on energiayhtiö, jonka omistavat Kajaanin kaupunki (50,1%), Sotkamon kaupunki (16%) sekä Kanerva Energia Oy (33,9%). Tytäryhtiö Kajave Oy toimii jakeluverkon haltijana verkkovastuualueella, joka kattaa kaikki Kainuun yhdeksän kuntaa sekä Pyhännän kunnan ja osan Siikalatvan ja Vaalan kunnasta Pohjois-Pohjanmaalla. Tytäryhtiö Loiste Lämpö Oy myy ja tuottaa kaukolämmön Kajaanin taajama-alueilla ja Loiste Energia Oy vastaa sähkön tuotannosta.

www.loiste.fi

Myrsky Energia Oy

Suomalainen uusiutuvan energian kehittäjä ja investoija. Yhtiön tehtävä on kehittää ja investoida uusiutuvan energian hankkeisiin ja yhtiöihin.

Raahen Tuulienergia Oy

Tuulisähkön tuotantoa Raahessa.