Members

Asianajotoimisto Castrén & Snellman Oy

Olemme vaativien asianajopalveluiden edelläkävijä. Vuonna 1888 perustettu toimistomme on Suomen vanhin asianajotoimisto. Asiakkaidemme menestyksen myötä meistä on kasvanut yli 280 hengen asianajotoimisto. Tehtävämme on auttaa asiakkaitamme rakentamaan kestäviä menestystarinoita.

Asiantuntijoillamme on syvällistä kokemusta tuulivoimahankkeiden luvittamisesta sekä ympäristön- ja luonnonsuojelulainsäädännöstä. Toimistomme on avustanut useita asiakkaita tuulivoima-alan yritys- ja rahoitusjärjestelyissä sekä hankesopimusten neuvottelussa. Avustamme asiakkaitamme myös lainsäädäntöhankkeisiin liittyvässä edunvalvonnassa.

Asianajotoimisto Dla Piper Finland Oy

Asianajotoimisto DLA Piper Finland Oy on täyden palvelun liikejuridiikan asianajotoimisto. DLA Piper tukee suomalaista ja kansainvälistä elinkeinoelämää sekä julkishallinnon yksiköitä kaikilla liikejuridiikan keskeisillä osa-alueilla. Lakimiehemme tuottavat käytännönläheisiä, innovatiivisia ja kestäviä ratkaisuja suomalaisille ja pohjoismaisille yrityksille. DLA Piper Finland on osa globaalia DLA Piper -asianajotoimistoa, joka palvelee yrityksiä kaikkialla maailmassa. DLA Piper on edustettuna yli 30 maassa Amerikan mantereella, Euroopassa, Lähi-idässä, Afrikassa ja Aasias­sa. Pohjoismaiden markkinoilla DLA Piper tukee yrityksiä ja organisaatioita kolmen toimiston voimin.

www.dlapiper.com

Asianajotoimisto Krogerus Oy

Asianajotoimisto Krogerus on yksi Suomen johtavista asianajotoimistoista, joka hoitaa kotimaisia ja kansainvälisiä liikejuridiikan toimeksiantoja.

www.krogerus.com

Asianajotoimisto White & Case Oy

White & Case is one of the world's largest global law firms with over 2,600 lawyers in 30 countries in 44 offices. Our Helsinki and Stockholm offices make White & Case the only leading global law firm with a strong and established Nordic presence. Our lawyers are market-leading practitioners in private equity, corporate M&A, banking and finance, capital markets. We are able to offer Finnish, Swedish, Norwegian, US and UK law capabilities from our Nordic offices. As such, we are continuously trusted to work with clients on some of the most significant and complex transactions in the market.

Bergmann Attorneys at Law

Asianajotoimisto Bergmann toimii juridisena neuvonantajana tuulipuistojen hankinnoissa, sekä rakennus- että kehitysvaiheissa.

www.bergmann.fi

Borenius Asianajotoimisto Oy

www.borenius.com/

Dottir Asianajotoimisto Oy

Dottir on vuonna 2016 perustettu ketterä, eteenpäin katsova ja asiakaslähtöinen asianajotoimisto, joka palvelee monipuolisella osaamisellaan uusiutuvan energian hankkeiden kaikissa vaiheissa.

Etha

We offer a wide selection of different consulting services related to wind power.

TECHNICAL DUE DILIGENCE
We have extensive experience of Due Diligence projects for the wind power industry. We understand the importance of flexibility and speed in a Due Diligence Process.
LAYOUT & ENVIRONMENT
Want to optimize your wind or solar farm? We offer various studies needed during the permitting process.
WRA & EYA
We evaluate the core resources of your project, tailored according to your needs.
FEASIBILITY CALCULATIONS
We have calculated feasibility for an extensive number of wind and solar power projects in Finland using our own developed feasibility calculation model.
TRANSACTION SERVICES
We have successfully participated in over a dozen transactions of Finnish wind power projects, usually acting as the seller’s advisor.
PROCUREMENT & OPERATION
We offer various services for permitted or operational wind farm projects.

IN ADDITION TO separate consulting services, we offer overall development services. Our largest service package is a set of all the services that a project owner needs to advance the project from idea to building permit.

Eversheds Asianajotoimisto Oy

Eversheds Asianajotoimisto Oy on osa maailmanlaajuista Eversheds Sutherland - asianajopraktiikkaa. Uusiutuvan energian alueella avustamme yrityksiä erityisesti laajoissa rajat ylittävissä tuulivoimatransaktioissa, muissa sopimusasioissa sekä kaavoitukseen ja lupiin liittyvissä asioissa.

www.eversheds.fi

Fondia Oyj

Fondia tarjoaa kaikki liikejuridiikan palvelut ja asiantuntevan juridisen tuen tuulivoimahankkeisiin.

www.fondia.fi

Hannes Snellman Asianajotoimisto Oy

Hpp Asianajotoimisto Oy

Liikejuridiikka & tuulivoimaloihin liittyvä juridiikka kokonaisvaltaisesti.

www.hpp.fi

Kalliolaw Asianajotoimisto Oy

Oikeudellista neuvonantoa liiketoimintanne tueksi.

Lieke Asianajotoimisto Oy

Lieke Asianajotoimisto Oy on liikejuridiikkaan keskittyvä asianajotoimisto. Toimimme täyden palvelun neuvonantajina energia-alan asiakkaillemme, ja tuotamme toimivia ratkaisuja perustuen pitkään ja laaja-alaiseen kokemukseemme energia-alan toimintaympäristöstä ja toimintatavoista. Erikoisosaamisemme painottuu erilaisten energiahankkeiden riskienhallintaan, hankintoihin ja sopimusneuvotteluihin sekä projektin aikaisen tukipalvelun tarjoamiseen tilaajaosapuolelle. Asiakkainamme on lukuisia kotimaisia energiayhtiöitä sekä kansainvälisiä suomalaisissa energiaprojekteissa aktiivisia tahoja, joille tuotamme monipuolisesti juridisia palveluita.

www.lieke.com

Procopé & Hornborg Asianajotoimisto Oy

Procopé & Hornborg Asianajotoimisto Oy on liikejuridiikkaan keskittyvä, kotimaisia ja kansainvälisiä asiakkaita palveleva asianajotoimisto. Meillä on vuosikymmenten kokemus oikeudellisesta neuvonnanosta energia-alalla. Neuvonantomme kanttaa kaikki energian tuotantomuodot ydinvoimasta tuulivoimaan. Kokemuksemme kattaa energiahankkeiden oikeudellisten kysymysten hallinnan maankäytöstä transaktioihin.

Roschier Asianajotoimisto Oy

Roschier on yksi Pohjoismaiden johtavista asianajotoimistoista, ja se tunnetaan kattavasta kokemuksestaan vaativissa kansainvälisissä toimeksiannoissa yritysjuridiikan alalla. Roschierin toimipaikat sijaitsevat Helsingissä ja Tukholmassa. Roschierin kansainvälinen suhdeverkosto tarjoaa yhteydet johtaviin asianajotoimistoihin maailmanlaajuisesti.

Tuulivoiman osalta erityinen painopisteemme on tuulivoiman liittyvät yritysjärjestelyt, projektirahoitus, urakka- ja turbiinitoimitussopimukset sekä PPA-sopimukset.