Members

ABB Oy – ELDS Finland

ABB on johtava globaali teknologiayritys. Vauhditamme yhteiskunnan ja teollisuuden muutosta tuottavamman ja kestävämmän tulevaisuuden saavuttamiseksi. Olemme toimineet menestyksekkäästi jo yli 130 vuotta. ABB:läisiä työskentelee 110 000 ammattilaista yli 100 maassa, joista Suomessa noin 5 000.

Allwinds Ab

Allwinds utför årliga serviceunderhåll samt felsökningar och reparationer på vindkraftverk samt reparation av blockstop och vinschar som finns i vindkraftverkens hissar. Med vår vingkorg utför vi kostnadseffektivt vingreparationer och med vare vårt reservdelslager kan reparationstiden vid ett eventuellt stopp reduceras.

www.allwinds.ax

Bladefence

Tuulivoimaloiden siipien elinkaaren hallintapalvelut, tarkastukset, kunnossapidot ja korjaukset.

www.bladefence.com

Destia Oy

www.destia.fi

Electrical Expert Oy

Electrical Expert Oy on kasvava energia-alan moniosaaja.
Meiltä saat apua niin pienissä suunnittelutöissä kuin suurissa sähköverkko- tai voimalaitosprojekteissa.
Näemme, että hyvän yhteistyön avain on, kuunnella tarkkaan asiakasta ja auttaa asiakasta pääsemään haluttuun lopputulokseen kustannustehokkaasti ja aikataulussa.
Oli tarpeet sitten, verkkoon liittyminen, suunnittelu, työmaavalvonta, projektinjohto, turvallisuusvalvonta tai ohjeistuksen laadinta niin sähkö, energia tai -rakennuspuolelta

www.electricalexpert.fi

Enerim Oy

At Enerim, we offer a wide range of scalable software and business process outsourcing services to the electricity and gas markets and core utilities like district heating, cooling, and water.

Our mission is to simplify the complex energy market environment and provide our customers with efficiency, flexibility, and competitiveness.

Hafmex Wind

Huolto- ja korjauspalvelut tuulivoimaloihin sekä vika- ja vauriokartoitukset.
Tuulimittausprojektit mastoilla, lidareilla sekä sodareilla. Korkein rakentamamme tuulimittausmasto on 152,5m, mutta rakentaminen onnistuu aina 200m saakka. Huollamme ja asennamme myös asiakkaiden omistamat säämittaus laitteet ja kalusteet.

www.hafmex.fi

Jbe Service Oy

JBE Service Oy tarjoaa tuulivoimaloiden huolto-, pystytys- ja korjauspalveluita, mm. määräaikaishuollot, vianetsintä, muuntajien, laakereiden, lapojen ja vaihdelaatikoiden vaihdot, nosto- ja työmaavalvonta sekä vaativien huoltoprojektien hallinta ja konsultointi.

www.jbeservice.fi

Kiwa Inspecta

Olemme Kiwa Inspecta, yksi maailman johtavista asiantuntijoista turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa. Tarjoamme testaus-, tarkastus-, sertifiointi- sekä konsultoivia asiantuntija- ja koulutuspalveluja. Toimimme useilla eri toimialoilla, kuten eri teollisuuden alat, rakentaminen ja infrastruktuuri, kiinteistöt ja energiantuotanto. Asiantuntijamme ovat käytettävissäsi kaikkialla Suomessa ja yli 40 muussa maassa.

www.kiwa.com/fi/fi/

Kl-Lämpö Oy

KL-Lämpö Oy offers products and maintenance services for the cleaning of wind turbine cooling systems. We have developed our products and methods in co-operation with machine manufacturers and research institutes. Our overall service comprises the cleaning and filling of cooling systems. Our team carries out maintenance procedures with products approved by our Scandinavian and Baltic customers. We also provide laboratory analyses of circulation liquids, as well as ultrasonic flow measurements.

www.kl-lampo.com

Kone-Tuomi Oy

Kone-Tuomen 1945 perustettu konepaja toimii Turussa ja Kauttualla. Yrityksemme erikoisalana on raskas ja keskiraskas koneistus. Henkilökuntaa Kone-Tuomi Oy:llä on noin 60. Vaativat ja mittatarkat koneistukset onnistuvat nykyaikaisen konekantamme ja ammattitaitoisen henkilöstömme ansiosta. Palveluihimme kuuluvat mm. aarporaus, sorvaus, jyrsintä, telahuolto, höyläys ja tasapainotus. Pystymme toteuttamaan koneistukset aina 15m:n mittaisiin kappaleisiin saakka.

Kymenlaakson Sähkö Oy

Tarjoamme tuulivoimaloiden liittymisjohtojen rakentamis- ja elinkaaripalvelua. Rakennamme ja operoimme sähköverkon liittymisjohdot sekä yksittäiselle puistolle sekä usean puiston kokonaisuuksille. Johtorakenteet suunnitellaan ja toteutetaan kustannustehokkaasti ympäristövaikutukset minimoiden. Vastaamme myös liittymissähköverkon kunnossapito- ja valvontapalveluista hallinnassa oleville johdoillemme.

Multitronic Pro Oy

Hardware inspections of wind turbines using drones and AI technology. Multitronic Pro can offer comprehensive, cost effective and environmentally friendly reports with a minimun downtime.

Nordic Access Oy

Nordic Access tarjoaa tuulivoimaloiden huolto-, tarkastus- ja korjauspalveluita.
Suoritamme lapojen tarkastuksia, korjauksia, jälkiasennuksia sekä erikoispalveluita kuten vauriokartoitukset, vianetsintä, konsultointi ym. Palvelemme myös rakennusvaiheen tuulivoimaprojektien, kuten tikasjärjestelmien asennuksissa. Olemme korkeanpaikan työskentelyn ammattilaisia ja toteutamme projektit aina turvallisesti ja luotettavasti. Työskentelyn lähtökohtana ovat työn laadukkuus ja tehokkuuden optimointi.

Omexom

Vinci-konserniin kuuluvalla Omexomilla on yli 20 vuoden kokemus tuulienergiasektorista.
Palvelumme kattaa mm. tuulipuistojen sähköverkot ja verkkoliitynnät sekä näihin liittyvät käyttö-, kunnossapito- ja vikakorjauspalvelut.

www.omexom.fi

Polar Wind Technologies Oy

Vianetsintä-, huolto-, konsultointi-, kunnossapito- ja koulutuspalvelut teollisuuden sähkömoottoreille ja generattoreille. Erityisosaaminen tuulivoimageneraattoreissa, myös Offshore puistot ja laajemmat huolto/korjausprojektit maailmanlaajuisesti.

www.polarwind.fi

Prysmian Group Finland Oy

RES Renewable Norden AB

RES is the world’s largest independent renewable energy company. At the forefront of the industry for 40 years, RES has delivered more than 23GW of renewable energy projects across the globe and supports an operational asset portfolio exceeding 9GW worldwide for a large client base. RES employs more than 2,500 people and is active in 11 countries working across onshore and offshore wind, solar, energy storage and transmission and distribution.

RWE Renewables GmbH

RWE is leading the way to a green energy world. With an extensive investment strategy, the company will expand its green generation capacity to 50 GW internationally by 2030. RWE is investing €50 billion gross for this purpose in this decade. The portfolio is based on offshore and onshore wind, solar, hydrogen, batteries, biomass and gas. RWE has locations in the attractive markets of Europe, North America and the Asia-Pacific region. RWE employs around 19,000 people worldwide.

Savcor Oy

Rakenteiden monitorointijärjestelmät, mitta-anturit, ohjelmistot, asennukset ja raportointi.

Rakenteiden korroosisuojausjärjestelmät, suunnittelu
ja raportointi.

www.savcor.com

Wind Controller Oy

Wind Controller provides full range of services and solutions for wind industry and control room services for wind power,
solar power and substation control, to maximize the energy production of wind parks and minimize the service costs.
With the expertise of our subsidiaries WiCo Safety, a forerunner in wind industry maintenance services and WiCo Inspections, a FINAS accredited inspection facility take care of your assets 8760 hours a year.
Now together with Caverion.

www.windcontroller.fi