STY etsii viestintäpäällikköä

Etsimme nopealla aikataululla joukkoomme

Viestintäpäällikköä (opintovapaan sijaisuus)

Etsitkö mahdollisuutta päästä työskentelemään nopeasti kasvavalla ja merkittävällä uusiutuvan energian alalla? Suomen Tuulivoimayhdistys etsii nyt hyväntuuliseen joukkoonsa viestintäpäällikköä määräaikaiseen työsuhteeseen (ajalle 1.10.2021 – 31.7.2022, opintovapaan sijaisuus). Tuulivoimayhdistyksen riveissä pääset työskentelemään noin 150 jäsenyrityksemme rinnalla tuulivoima-alan näköalapaikalla. Yhdistyksen viestintäpäällikkönä vastaat sisäisen ja ulkoisen viestinnän suunnittelusta, toteutuksesta, seurannasta ja raportoimisesta. Apuna ja tukenasi toimivat mukavat kollegat.

Viestintäpäälliköltä edellytämme soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja/tai riittävää työkokemusta soveltuvista viestinnän tehtävistä.

Tehtävässäsi muun muassa:

• suunnittelet viestinnän toimenpiteitä strategisella tasolla
  • vastaat yhdistyksen päivittäisviestinnän eri toimenpiteiden koordinoinnista
  • taustasi sen mahdollistaessa voit toimia myös Tuulivoima-lehden päätoimittajana ja vastata printti- ja verkkolehden sisällönsuunnittelusta sekä toteutuksesta
  • tuotat sisältöjä mm. tiedotteisiin, esitteisiin, verkkosivuille, Tuulivoima-lehteen ja sosiaaliseen mediaan
  • ylläpidät yhdistyksen WordPress-pohjaisia verkkosivuja ja vastaat niiden ajantasaisuudesta
  • seuraat viestinnän tavoitteiden toteutumista ja raportoit tuloksista yhdistyksen hallitukselle

Tehtävässä hyödyksi ovat seuraavat taidot:

• monipuolinen kokemus viestinnän eri osa-alueista
  • erinomainen kirjallinen ja suullinen suomen kielen taito ja hyvä englannin kielen taito
  • kyky itsenäiseen työskentelyyn ja oman työn johtamiseen
  • hyvät organisointitaidot ja kyky laajojen kokonaisuuksien hallintaan
  • kyky tuottaa monipuolisia tekstisisältöjä
  • joustava ja hyväntuulinen ote työntekoon
  • kiinnostus uusiutuvaa energiantuotantoa kohtaan

Tarjoamme sinulle:

• innostavan, dynaamisen ja nopeasti kasvavan alan
  • haasteita ja kehittymismahdollisuuksia
  • joustavan mahdollisuuden rytmittää omaa työskentelyä
  • mahdollisuuden etätyöhön
  • ergonomisen työpisteen
  • laajan työterveyshuollon
  • lounasedun
  • näköalapaikan suomalaisen uusiutuvan energian etujoukoissa ja verkostoitumismahdollisuudet

Työ on määräaikainen ajalle 1.10.2021 – 31.7.2022. Työskentelypaikka on ensisijaisesti Jyväskylässä. Työssä sovelletaan kolmen kuukauden (3 kk) koeaikaa. Työaika viikossa on 37,5 tuntia.

Paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä. Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV siis nopeasti, kuitenkin viimeistään 7.9.2021 klo 16.00 mennessä osoitteeseen tuuli@tuulivoimayhdistys.fi

Toivomme sinun sisällyttävän hakemukseesi suuntaa antavan palkkatoiveesi.

Haastattelut järjestetään haastateltavan toiveen mukaan joko etäyhteyksin tai Tuulivoimayhdistyksen toimistossa. Haastattelut järjestetään viikoilla 37-39.

Lisätietoja tehtävästä antaa STY:n toimitusjohtaja Anni Mikkonen, 040 771 6114

Suomen Tuulivoimayhdistys ry (STY) on vuonna 1988 perustettu tuulivoima-alan kotimainen edunvalvontajärjestö. Yhdistys kokoaa yhteen alalla toimivia yrityksiä, ja on tuulivoiman kattavin kotimainen asiantuntijataho. Jäsenyrityksiä on tuulivoima-alan koko toimintakentältä noin 150. Yhdistyksen toimipiste on Jyväskylässä.