STY:n tuulivoimakoulutukset

Oletko sinä tai kollegasi uusi tuulivoima-alalla? Kaipaatko tuulivoiman perusteiden kertaamista? STY järjestää tuulivoimakoulutusta suomeksi, lue lisää alta.

TUULIVOIMAKURSSI 1

Päivän alkeiskurssi tuulivoiman parissa työskenteleville. Sopii kaikille, joiden olisi hyvä tietää perusasiat tuulivoiman tilanteesta Suomessa, tuulivoimahankkeesta ja tuulivoimaloista yleisellä tasolla. Sopii myös kaikille, joiden työtehtäviä tai toimintaympäristöä tuulivoima sivuaa.

Huom. kurssi pyritään pitämään livenä verkostoitumisen mahdollistamiseksi mutta koronatilanteen kehittymistä seurataan tarkasti ja osallistujamäärä on turvallisuusnäkökulmat huomioiden hyvin rajoitettu.

Kurssin sisältö

• Suomen Tuulivoimayhdistys: mitä tarjolla jäsenille ja muille sidosryhmille?
  • Suomen energiajärjestelmä pähkinänkuoressa
  • Tuulivoiman ajankohtaiskatsaus: mikä on tuulivoiman tilanne nyt ja tulevaisuudessa?
  • Tuulivoimahankkeen elinkaari: tuulivoimahankkeen pääpiirteet alueen valinnasta, luvitukseen, tuotantoon ja purkuun
  • Tuulivoimatekniikka ja sen kehitys
  • Suuri tuulivoima-roast: tuulivoimasta usein esitetyt väitteet, kritiikki ja mitä niihin voisi vastata.

Seuraavat kurssit

15.12.2020, Helsinki / 6.6.2021, Helsinki / 11.11.2021, Oulu

Hinnoittelu:

STY:n jäsenhinta 390 € + alv 24%

Normaalihinta 490 € + alv 24%

STY:n jäsenyritys, 3 osallistujaa 990 € + alv 24%

Ilmoittaudu 15.12. kurssille

TUULIVOIMAKURSSI 2

Kaksipäiväisen kurssin aikana käydään läpi tuulivoimaa ja tuulivoimahanketta kattavasti monesta näkökulmasta. Kurssilla myös verkostoidutaan alan toimijoiden kanssa. Kurssi sopii kaikille, jotka haluavat tietää tuulivoimasta pintaa syvemmin. Kysy lisää kaksipäiväisen kurssin sisällöstä ja hinnoittelusta.

Seuraavat kurssit:

4.-5.2.2021, Oulu / 26.-27.8.2021, Helsinki

Kurssit pidetään livetapaamisina pandemiatilanteen sen suinkin salliessa.

Oikeus muutoksiin pidätetään. Lisää kursseja järjestetään kysynnän mukaan ja myös räätälöidysti yrityksille.