Aurinkovoimakurssi – 26.11.2024

Päivän alkeiskurssi aurinkovoiman parissa työskenteleville. Sopii kaikille, joiden olisi hyvä tietää perusasiat aurinkovoiman tilanteesta Suomessa, aurinkovoimahankkeesta ja aurinkovoiman tuotannosta yleisellä tasolla. Sopii myös kaikille, joiden työtehtäviä tai toimintaympäristöä aurinkovoima sivuaa.

Kurssin sisältö

• Suomen Uusiutuvat: mitä tarjolla jäsenille ja muille sidosryhmille?
  • Suomen energiajärjestelmä pähkinänkuoressa
  • Aurinkovoiman ajankohtaiskatsaus: mikä on aurinkovoiman tilanne nyt ja tulevaisuudessa?
  • Aurinkovoimahanke ja sen elinkaari: aurinkovoimahankkeen pääpiirteet alueen valinnasta luvitukseen, tuotantoon ja purkuun
  • Aurinkovoimatekniikka ja sen kehitys
  • Suuri aurinkovoima-roast: aurinkovoimasta usein esitetyt väitteet, kritiikki ja mitä niihin voisi vastata
Katso ohjelma

Seuraavat kurssit
26.11.2024 Helsinki – Huomaa muuttunut ajankohta!

Ilmoittaudu

Kurssin hinta:

Jäsenet*:

• live 390 € + alv per henkilö
  • etä 330 € + alv per henkilö
  • ryhmälippu (min 3 hlöä) á 330 € + alv
  • ryhmälippu etänä (min 3 hlöä) á 290 € + alv

Ei-jäsenet:

• live 550 € + alv per henkilö
  • etä 490 € + alv per henkilö

*Myös kuntien, maakuntien ja valtion virkahenkilöt sekä em. luottamustehtävissä toimivat henkilöt

Huom! Suosittelemme osallistumista aina ensisijaisesti paikan päällä paremman kurssikokemuksen sekä vuorovaikutteisuuden takaamiseksi.

Kurssi järjestetään Hotel Helkassa, Helsingissä. Kurssimaksu paikan päällä sisältää lounaan ja iltapäiväkahvin.

Ilmoittautumiset, muutokset ja peruutukset tulee tehdä 15.11.2024 klo 14.00 mennessä.
Peruutukset tulee aina tehdä kirjallisesti osoitteeseen tapahtumat@tuulivoimayhdistys.fi